Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Städat i förrådet i över två timmar idag. Har aldrig riktigt fått till det där men nu vart det faktiskt mycket bättre! Sen har jag bakat bullar och sitter nu och glufsar i mig dessa. De vart ovanligt lyckade, precis lagom av allt och mjuka och sådär lite degiga, eller alltså inte torra som de blir ibland när jag har gjort.
 
Just nu är det kaos i min hjärna. :meh: Sambon åker till Danmark i en vecka imorgon, så då blir jag själv med båda hundarna som ska rastas var för sig. Lägenheten och bilen behövs städas och jag måste verkligen iväg och sortera skräp. Behöver också ringa Coop angående nytt medlemskort, samt slå ytterligare en signal till fk.

Sedan måste bilen puts väck innan den sista denna månaden. Inte bestämt mig om den ska säljas eller skrotas än :idea:. Men så blir det ännu en process att leta efter en ny bil, vill inte vara utan för länge med tanke på hundarna.

Värst är ändå stressen över morgondagens prov som jag inte läst på inför, samt att jag missade ett prov förra veckan som måste göras denna vecka vilket jag givetvis inte är redo för heller. Och som att det inte räcker så väntar jag på resultat på ett apsvårt prov som jag misslyckades med första gången... :banghead:

Nej det är inte kul att vara mig just nu alls :down:
 
Just nu är det kaos i min hjärna. :meh: Sambon åker till Danmark i en vecka imorgon, så då blir jag själv med båda hundarna som ska rastas var för sig. Lägenheten och bilen behövs städas och jag måste verkligen iväg och sortera skräp. Behöver också ringa Coop angående nytt medlemskort, samt slå ytterligare en signal till fk.

Sedan måste bilen puts väck innan den sista denna månaden. Inte bestämt mig om den ska säljas eller skrotas än :idea:. Men så blir det ännu en process att leta efter en ny bil, vill inte vara utan för länge med tanke på hundarna.

Värst är ändå stressen över morgondagens prov som jag inte läst på inför, samt att jag missade ett prov förra veckan som måste göras denna vecka vilket jag givetvis inte är redo för heller. Och som att det inte räcker så väntar jag på resultat på ett apsvårt prov som jag misslyckades med första gången... :banghead:

Nej det är inte kul att vara mig just nu alls :down:
Usch! Du kan inte vänta med några måsten tills sambon är tillbaka och det förhoppningsvis är lite lättare med allt? Hoppas att allt går bra med proven!
 
På jobb och jag och hunden är lika sega.

Sov inget mellan 7:30 lördag morgon till 19:30 söndag kväll så nu är man lite seg.

Hunden har inget alls att skylla på :D
 
Ska ta tag i allt som arbetslöshet innebär. Samla ihop alla förbaskade papper som A-kassan vill ha och hoppas att de räcker. Försöka logga in på A-kassan och rapportera. Sidan har legat nere hela dagen igår.

Scanna internet på jobb för att ha något att rapportera till AF som jag ska träffa imorgon.

Suck. Kan inte bara nån slänga ett jobb på miog. Att vara 60-årig sköplig arbetslös tant är inge kul.
 
Ska ta tag i allt som arbetslöshet innebär. Samla ihop alla förbaskade papper som A-kassan vill ha och hoppas att de räcker. Försöka logga in på A-kassan och rapportera. Sidan har legat nere hela dagen igår.

Scanna internet på jobb för att ha något att rapportera till AF som jag ska träffa imorgon.

Suck. Kan inte bara nån slänga ett jobb på miog. Att vara 60-årig sköplig arbetslös tant är inge kul.
Håller tummarna att det löser sig snabbt och smidigt ❤
 
Jag är för första gången jag kan komma ihåg magsjuk :crazy:
Trodde jag var immun, men det ger inte totalt skydd mot allt.
 
Ska ta tag i allt som arbetslöshet innebär. Samla ihop alla förbaskade papper som A-kassan vill ha och hoppas att de räcker. Försöka logga in på A-kassan och rapportera. Sidan har legat nere hela dagen igår.

Scanna internet på jobb för att ha något att rapportera till AF som jag ska träffa imorgon.

Suck. Kan inte bara nån slänga ett jobb på miog. Att vara 60-årig sköplig arbetslös tant är inge kul.

Hade som sagt anställt dig direkt! :D
 
Är lite allmänt småkär i mina nya renhållningskärl från kommunen :D ! Vi fick FNI (fastighetsnära insamling) vid årsskiftet, och det är sååååå smidigt!! Vi har fått till ett jättebra system inomhus och behöver aldrig mer åka till återvinningscentraler med papper, plast osv. Så himla nöjd :up: !
 
30 minuter kvar på jobbet! Funderar på att ta lite av morgondagens jobb idag, fast då har jag ju inget imorgon.. Jag är för effektiv för mitt eget bästa! :arghh:
 
Jisses, vilken promenad det blev med herr islandshäst. Han är så lugn och snäll. Trodde jag. Det går inte att slappna av med honom för då hittar han på bus. Men det slutade ju bra i alla i alla fall och ägarens man som jag mötte på stallplanen efteråt skrattade så han kiknade när han fick höra allt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
841
· Visningar
45 053
Senast: Wille
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 550
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 188
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp