Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Växer det såpass fortfarande? Vi klippte vårt gräs för sista gången för några veckor sedan. Fast mossa kanske inte växer så fort..... :angel: ?

Skriver på min uppgift och våndas fortfarande lite över hur jag ska "sy ihop det" med bara 2000-2500 ord att få använda. Och sedan ska första delen vara ungefär lika stor som den sista, vilket innebär att jag bara har ungefär 300 ord kvar att fördela på första delen.... :nailbiting: Det GÅR inte att beskriva Piaget och Vygotsky i alldeles för korta ordalag!
Det kan jag hålla med om att dessa två herrar kräver lite utrymme när man skriver. Det är mycket som behöver förklaras för att den röda tråden ska synas 😅
 
Dricker kaffe och äter lussekatter, väldigt gott :d Har öppnat balkongdörren och Lillkatten har fantastiskt kul, blåser halv storm ute och det är så mycket som far runt :eek: Det är tur hon kan rusa in stup i kvarten när det tar i, är ju läskigt också :laugh:

Kom hem för en halvtimme sedan. Gick till lotten och planterade min ros + satte jordärtskockor, skönt få det klart! Nästa höst ska jag äta massvis av friterade jordärtskockor :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 057
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
12 13 14
Svar
276
· Visningar
18 306
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 567
Senast: Marita73
·
Svar
1 010
· Visningar
55 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp