Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför läser jag att du ska börja ditt HÅRsparande? och så undrar min hjärna vad det har med csn att göra... :cautious::p:D

Jag sitter och läser i tråden och inser att jag måste vara trött, läser vitlökning och undrade vad tusan det är. :D

Läser också hårsparande istället för hårdsparande och toastoppar istället för totalstoppar, undrade vad det var för ny IKEA-möbel. @tuaphua och @grodan21

Kanske borde lägga mig? :laugh:
Tipsar om en tråd: http://www.bukefalos.com/threads/hora-lasa-saga-fel.1155498/
:angel:
 
Den här dagen blev lite lätt fantastisk. Fick precis besked om att försäkringskassan tagit ett beslut angående första delen av sjukskrivningen, och har godkänt den. Nu kvarstår bara den nya förlängningen, kan tänka mig att det kan bli lite mer problem där eftersom den är längre, men tills dess tänker jag vara glad över att jag slipper be sambon köpa hem mat åt oss båda :D
 
Det var helt fel val att ta ett glas vin i går. Vaknat till och från hela natten av smärtan runt axlar och skulderbladen :down:
Så pigg är något jag inte är, men häller i mig kaffe, strax till stallet en sväng sen hem och vänta in nästa hantverkare så mina lampor kan komma upp :up:
Ute vräker regnet ner dessutom :up:
 
Nyss hemkommen från intervju. Det kändes bra, hoppas de tyckte det med!
Nu sitter jag och velar om jag ska sjukskriva mig nästa vecka med eller om jag ska hoppas att ryggvärken gått över till måndag. Kanske halvtid vore nåt?
Har ingen aning om hur man gör, jag antar att jag ska prata med en läkare och få någon slags intyg..?
 
Var hos veterinären med ena hunden. En ung och jättego tjej.

Frågade om hunden kanske skulle stå på Butta. Hon tittade frågande på mig och sa "Vad är det?".

Tog några sekunder innan jag fick fram "Jag menar Metacam".

Såååå gammal jag kände mig. En veterinär som är så ung att hon inte hört talas om Butta :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 753
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
578
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 969
Senast: Mia_R
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
563
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp