Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Följde en tråd i en grupp där en sa hen var 3% homofob. Hur är man 3% homofob?

Ska nog börja prata om mitt tillstånd i %.
Jag är 21,5% trött.
50% sugen på mediumkokta ägg.
9,5% sugen på choklad.
10% less på syrrans snarkningar.
10% önskar djuren mina kunde sova nu.
 
Och var jag varit idag kan man ju fundera pa. :p

IMG_2999_zpscfvpibss.jpg
 
Aha, då är du motiverad förstår jag :) Mitt mål är 100.000 på tre år. Ska bara ha pengarna på banken, ifall det händer något.
Jag spara även långsiktigt och till buffert. Det långsiktiga målet är att kunna gå ner i arbetstid.

Och jag är ekonomisk privilegierad som kan spara så mycket
 
Blä! Har knappt kunnat sova inatt pga ont! Vaknade vid 6 och kan inte riktigt djupandas, så har fått säga till på jobbet att jag inte kommer in.. Jag vill jobba! Men inser att det är ett bakslag. Har jobbat som vanligt sen förra torsdagen och betett mig som om jag vore oskadad. Ska försöka sova lite och se om jag kan ta mig till jobbet sen. Mind over body!
 
Är framme vid jobbet och dricker lite kaffe innan det är dax för att byta om.
Ute så regnar det. Så idag blir man blöt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 769
Senast: Scata
·
Trädgård & Växter Kom på att vi måste göra något åt dammen till sommaren. Då kommer vi ha en liten bebis som kryper runt i trädgården. Även om givetvis...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
578
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 989
Senast: Mia_R
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
565
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp