Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick rycket idag och storstädade huset. Nu är allt skurat, dammtorkat, mattor piskade etc. Älskar när allt luktar nyskurat!
Hade googlat fram hur jag skulle kunna göra bakgrund kring en produkt genomskinlig. Funkade inte riktigt. Riggade upp en helvetes plåtning med hjälp av skrivbordslampa, en nedlagd bordslampa riktad rätt, ficklampa och pannlampa för att få rätt ljus. Gick inte.. Bytte bakgrund till olika färger.. Gick inte..
Efter att ha handsuddat allt runt produkten blev det genomskinligt. Bra! Behövde ta bort en liten plutt till. Då blev bakgrunden vit. Fick göra om allt. Men till slut fick jag till det och kunde göra reklammaterialet.
Man lär sig en del som man aldrig behövt som tränare med det här. Typ tålamod med teknik.. Inte kasta ut datorn direkt ngt felar. :laugh:Mycket trial and error..
Nu har jag fått en snyting av sambon. Kiro-snyting alltså.. Skönt att krypa ner i nybäddad säng, nybehandlad och i grumme-doft. 😍

Använder du photoshop? I så fall är bästa tipset - "markera objekt" när det gäller friläggning och det är enkla former :D
 
OH MY GOD.

Jobb ledigt i byn. Jag är kvalificerad, utbildad och har superbra referenser. Det händer typ aldrig att de har en sån tjänst ledig!!!

3000:- mer i månaden direkt, ingen hundvakt och inget pendlarkort. Inre behöva stiga upp 04.30, utan istället 07. Cykla dit på fem minuter.

Har meddelat min chef att jag ska söka. Mina kollegor vet om att jag ska söka.

FY FAN VAD JAG VILL HA DET.
 
Plockat blommor :love:
07CE7863-2383-41E4-93A0-F7DABF69F910.jpeg
 
OH MY GOD.

Jobb ledigt i byn. Jag är kvalificerad, utbildad och har superbra referenser. Det händer typ aldrig att de har en sån tjänst ledig!!!

3000:- mer i månaden direkt, ingen hundvakt och inget pendlarkort. Inre behöva stiga upp 04.30, utan istället 07. Cykla dit på fem minuter.

Har meddelat min chef att jag ska söka. Mina kollegor vet om att jag ska söka.

FY FAN VAD JAG VILL HA DET.

Håller tummarna!


Oj, vart bor du?
 
Räknade ut att jag tom tjänar 4000:- mer på att byta jobb, för jag kan då gå upp till heltid. FY FAN VAD JAG VILL HA DET.

Haha jag läste 4000 kr TIMMEN mer och ba ”vad väntar du på”? :rofl:

På tal om cash flow. Händig snubbe var här och borrade tre hål, pluggade och skruvade i tre krokar. Tog 15 min. Kostade 2 lax. Också rätt bra timlön 😅
 
Klockan ar straxt 9 och det ar snart dags att gora det jag ska i dag sa jag kan aka och trana i kvall och vara klar att kora vidare till Sodra Californien i morgon bitti.

Jag bade ser fram emot och bavar for att stanna dar. Min mycket kara van, Lisa, ar doende i Cancer och det har lar bli sista gangen jag far se henne. Jag har gratit floder over henne's sjukdom ... nu galler det att kunna halla det for mig sjalv, da hon ar sa positiv och glad.
 
Jag har varit och hämtat ut mitt nya pass! Måste säga att det var snabbt jobbat av dom eftersom jag var där i tisdags!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 218
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 869
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 340
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 654
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp