Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kropp är inte alls med mig idag, men ska försöka få i mig lite kaffe och någon smörgås så får jag se om jag orkar göra något av dagens måsten.
 
11 grader varmt och sol ute (men blåsigt), så nu har jag packat ryggsäck med lite småsaker och frukt, så ska jag och hundarna ge oss ut på en rejäl långpromenad :D Planen är att gå ca 2 mil. Får se hur långt det faktiskt blir, men idag vill jag i alla fall inte sitta inomhus. Har sovit ungefär 12 timmar sen jag slutade jobbet igår, så nu känner jag mig mer utvilad än på länge.
 
Min kropp är inte alls med mig idag, men ska försöka få i mig lite kaffe och någon smörgås så får jag se om jag orkar göra något av dagens måsten.
Samma här, tror en förkylning är på G. Huvudet håller på att sprängas, kroppen skriker och tabletter hjälper inte, blääää :(
Jag hade också velat gå på en lång promenad med vovvarna i det fina vädret, men dom får nöja sig med gården och bus på åkrarna idag.

Maken gav sig just ut på årets 1a mc-tur han O_o
 
Kl är 22 här och läggdags snart. Men insåg precis att jag inte har mjölk hemma = inget morgonkaffe imorrn (ja, jag är en sån som måste ha ååtminstone en liten skvätt mjölk i för att njuta av morgonkaffet)

:cautious:
 
Sitter hos frisören och har gjort sen 10:45. Ärligt talat vet jag inte riktigt vad som pågår med håret. Jag skulle ”ljusa upp” det lite. Nu sitter jag här 2,5h senare med plastfolie i hela huvudet och fick boka om min optikertid kl 14. Trodde 3h för bara färgning skulle vara gott om tid men tydligen inte :rofl:
 
Struntade i affären idag, tar det imorgon.
Så slut..
DRömde återigen att mamma, pappa och syrran levde
Lite jobbigt att vakna då.
 
OMG Mueller har överlämnat rapporten nu, hade verkligen önskat mig att det skulle hända på min födelsedag (som var i tisdags) och det gjorde det ju inte, men nästan! Nu återstår väl att se vad som händer härnäst. Allmänheten lär säkert inte få reda på så mycket.
Ooh då ska jag spana efter nyheter om det, tack! :up:

Och grattis i efterskott!
 
Jag skolade om ett gäng purpurvinda och tomaten 'Gardener's Delight'. Och verandan blev fin.

Egentligen räcker det för idag men jag funderar på att städa hallen och toan också. Det borde inte ta så lång tid.
 
Jag har nu pallrat mig ur sangen ... Det regnar som skjutton just nu, sa min avfard i dag lar bli lite senare an jag tankt mig da regnet ska sluta om ett par timmar.
Naja, jag har ingen bradska, jag ska inte vara framme hos min kompis i Sodra Californien forran i morgon och det ar inte mer an 8-ish timmars korning dit, sa med nagra stop for toa/hundrastning i dag sa blir timingen bra att jag tar tid pa mig tills det slutat regna och att jag kommer fram i morgon. :p
 
Varit ute i blåsten. Enligt prognosen så är det 14 m/s i vindbyarna. Känns som att det blåser mer just när byarna kommer.

Bakat bröd och det vart riktigt gott! Borde räcka en vecka åtminstone. Får nog frysa in en del också.
 
SO .... jag har just bokat en plats pa en "RV Campground" for IPO seminariet jag ska ga pa i New Mexico. Det ar en kedja, men varje campground ar en franchise sa de har individuella agare.
Ingen stans pa websiten star det nagot om hund restriktioner. Inte alls under samtalet fragade hon om hundar. Hon tog en deposit och vi bokade tiden.

Nu har jag stannat pa KOA's campingar forut och VET att kedjan har en mycket fordomsfull installning och om man letar som skjutton pa deras website finns det en finstilt section dar det star att "det finns vissa restrictioner for" Rottweiler, Dobermann, English Mastiff och Chow Chow.

Det skulle vara sa interessant att hora hur de kom fram till de raserna :confused: Sarskilt English Mastiff:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
94 95 96
Svar
1 915
· Visningar
56 300
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 854
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 040
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 613
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp