Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
4 1/2 timmes promenad blev det :D Vi träffade en jättetrevlig kvinna också, sådär så att jag direkt kände att "Åh, henne gillar jag!". Visade sig att hon var nyinflyttad, bor jättenära mig och nu var ute på upptäcksfärd. Vi pratade en hel del och det slutade med att vi bytte telefonnummer för att kunna ge oss ut på gemensam promenad någon dag :D Det kändes verkligen hur fint som helst.
 
Städat och möblerat om lite till kaninerna. Ommöblering gillar de, mycket för dem att fixa och dona med, särskilt den lilla lyfter omkring saker och försöker ställa tillbaka.
 

Bifogade filer

  • 9004DB58-A9C9-4617-8B32-7DC99F47341A.jpeg
    9004DB58-A9C9-4617-8B32-7DC99F47341A.jpeg
    430,6 KB · Visningar: 28
Väntat på att kunna använda tvättmaskinen. Sambon skulle tvätta lite hästjobbskläder. De gick långt program iom smutsigt.
När maskinen piper ”färdig” ser vi att han glömt lägga i tvätten. 😂
Då har ni snart en VÄLDIGT ren och fin tvättmaskin i alla fall :up: !

Väntar på att potatisgratängen ska bli färdig, och sedan blir det crock-pottad kyckling och babyspenat tillsammans med den :d !
 
Tog bussen ut till Ikea, men där var det för mkt folk i restuarangen. Så vi handlade kattmat på Rusta och dricka på Lidl, innan vi åt på Chop Chop. Där var det också mkt folk, men vi fick plats att äta ändå.
Sedan bussen hem igen.
Ska städa klart i de sista karen. Sedan gör jag kväll
 
Städat och möblerat om lite till kaninerna. Ommöblering gillar de, mycket för dem att fixa och dona med, särskilt den lilla lyfter omkring saker och försöker ställa tillbaka.
hermelinen så göllig :love:
Väntat på att kunna använda tvättmaskinen. Sambon skulle tvätta lite hästjobbskläder. De gick långt program iom smutsigt.
När maskinen piper ”färdig” ser vi att han glömt lägga i tvätten. 😂

Haha underbart :rofl:
 
Vad gott det ser ut! Är det något speciellt med dem när de är belgiska?
De är mycket tjockare. Jag följde receptet på smet som jag fick med våffeljärnet, men det finns säkert många olika varianter. Den skulle vispas ihop med elvisp, och blev en mycket tjock smet. Lättbakade och mycket goda våfflor :) . De går att baka och lägga i frysen, sedan ta upp och värma i brödrosten när man blir sugen. Jag åt med grädde och sylt. Maken åt sina med lönnsirap (falsk ;) ) och smör.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
95 96 97
Svar
1 928
· Visningar
56 504
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 854
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 041
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 613
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp