Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili du råkar inte ha oleum basileum hemma? rensar ju ut halva skallen om man andas in det med vattenånga.
Krya på dig.
/hallonsaft tycker att @cili kan få vara frisk, det liksom räcker med otur nu ju!
Aldrig hört talas om. Kör på nån stark jäkla nässpray som läkaren skrivit ut tidigare, plus varma filtar, alvedon och mycket vila. Det håller det i schack i alla fall, får hoppas att det ger med sig snart :)
 
Aldrig hört talas om. Kör på nån stark jäkla nässpray som läkaren skrivit ut tidigare, plus varma filtar, alvedon och mycket vila. Det håller det i schack i alla fall, får hoppas att det ger med sig snart :)
Värt att testa men överdosera inte.
Grymt effektivt faktiskt.
 
Mår apa och ska jobba delad tur i morgon :crazy:
Överväger om jag ska försöka få någon annan att jobba för mig istället. Eller om jag ska chansa på att det gått över till i morgon. Tror det är mitt blodvärde som spökar igen. :down:
 
Efter överenskommelse skulle jag kontakta en person idag på eftermiddagen, sagt och gjort jag skickade ett meddelande för att kolla av om det fungerade att jag ringde om en liten stund? får svar efter ett tag att tyvärr ska på ett möte (sagt tidigare att hela dagen var fri, men visst det kan ändra sig det köper jag helt klart).
Var på jag glatt svarar: Helt okej ring mig när mötet är färdigt.
(Ingen aning vad det är för möte så noll koll på ev. tid det kan ta)
Personen har inte ringt ännu och jag vill tyvärr ta samtalet hemma i lugn och ro och just nu känner jag mig som en extremt duktig skurk då en annan person ville träffa mig så hade halvt lovat för det och imorgon ska jag åka hemifrån innan klockan ens är 6:00 på morgon :yuck: och kommer hem på kvällen så blir en tuff dag.
Känns halvbra hela situationen men ska givetvis kontakta den som ville träffa mig att jag avbokar för det blir för sent och jag vet att det inte kommer accepteras utan en massa tjafs.
Dessutom insåg jag att jag inte har någon vettig frukost imorgon men det får bli ett smörgåsrån eller 2 och sen ett glas vatten, weee
Slutsats: Nej jag ska inte ha dåligt samvete och jag ska inte vara vaken för någon annan tycker det, helt krasst skulle jag kunna tänka mig att natta nu egentligen för jag är inte pigg alls, oddset att telefonen ringer om jag lägger mig en stund?

Om jag klonar mig lite får samvetet bättre känsla?
hallonsaft del 1: sover
hallonsaft del 2 handlar lite frukost och annat att knapra på imorgon.
hallonsaft del 3 pratar i telefonen.
hallonsaft del 4 umgås med personen som vill hit.

Ber om ursäkt för gnäll inlägg :o
 
Jag har lyckats sova i 45 minuter men nu bär det av till mamma en sväng innan det är dags att jobba natt. Snöar som fan ute :meh:
 
Klassisk fredag på jobbet. Nu ska jag kolla på stafett, välja kläder till morgondagens fest, slå in paket, tvätta håret och sen äta chips med dip :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 561
Senast: manda
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
26 27 28
Svar
544
· Visningar
14 591
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 870
Senast: Mia_R
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
531
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp