Bukefalos 28 år!

Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så skickat in bild till min utställar-badge så jag kommer in på båtmässan :up:
Tagit lite tid eftersom jag HATAR ta kort på mig själv , tycker alltid allt ser för jävligt ut :wtf:
 
Vet inte hur många sidor jag hade behövt läsa för att komma ikapp, men då hade jag aldrig hunnit börja skriva igen, så hoppade över det :p

Hade iaf en toppenvecka på GHS, och har nu jobbat tre intensiva dagar på mitt vanliga jobb. Nu blev det dock mer ledigt, sitter på flygplatsen i Berlin och väntar på mitt flyg till Mallorca. Ska hälsa på en vän som hyrt en längdenhet där en månad :bump: Inte ultimat att bara få tre dagar på jobbet emellan ledigheterna, då jag hamnat lite efter, men så fick det bli för att hinna med. Ska bli skönt med lite riktig ledighet känner jag :D
 
Har varit hos kiropraktor och fått domen för axeln. Vi kunde konstatera att det inte var mycket som funkade som det skulle :angel:
 
Ska masa mig ut för att dricka kaffe. Det pågår renoveringar i varenda lägenhet omkring, bila upp golv verkar vara poppis idag...
 
Fast är du sjukskriven ska du inte vara på jobbet alls. Det är ju bara ett par dagar det handlar om.
Jag har skickat hem folk i det läget, de omfattas inte av försäkringar om det händer något.

Ok jag jobbade 2 timmar och tittade på fönster sittande i en bil.

FYI, jag tar ut lön för dom här timmarna så jag omfattas av försäkringarna.
 
Inte helt oväntat snöar det eftersom hovis tog av snösulorna igår :meh:

Ska byta ännu en blöja, tanka bebis och sen gå heeeeeela vägen till brevlådan och tillbaka.
 
Jupp, urinvägsinfektion. Blir antibiotika och snart ska jag äntligen få medicinen jag kom till sjukhuset för. Har varit här sen 10 och att få medicinen tar 1 timme. Hade varit hemma vid det här laget om inte urinvägarna dummat sig :mad:.
 
Jag är omåttligt stolt över mig själv :up:

Sen jag tog bort mitt halvblod Opal har jag lidit lite av ridrädsla. Annie har inte blivit riden på en månad och har aldrig gått med handhäst, Aramis har aldrig gått som handhäst. Bestämde mig för att nu får det vara nog så jag sadlade Annie och satte på Aramis kopplet och så gav vi oss av. Annie var superladdad så vi var lite nere i diket, lite uppe i skogen och mycket uppe på tårna. Trots det är jag supernöjd och två svettiga hästar står nu i stallet för att torka :)
 
Huvudvärken bättre men inte bra.

Har tom ätit idag. "Frukostprodukt", "proteinprodukt", gröt och nu pasta :D

Snart dags att sova en stund :angel:
 
Här vräker regnet ner i strida strömmar ,gårdsplanen flyter bort och hunden har inte fattat att idag är det läge för att vara soffhund :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 672
Senast: manda
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 134
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 309
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
62 540
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp