Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju tur att vi har pannlampor på jobbet och tur att mobiltelefonerna har lampor också. Det blev lite spännande i morse :p Nu sitter jag hemma och äter lunch, snart dags att jobba vidare (utan pannlampa).
72755558_2704826719576492_5712673542995181568_n.jpg
 
Blev påkörd i går kväll och sitter nu i telefonkö till verkstan. Har roddat runt med försäkringsbolag samt försökt få en tid för att kolla upp mig själv (blir i morgon)
Min älskade lilla svarta. Det ser inte bra ut för henne. Hela sidan är tillknycklad :cry:
IMG_20191119_085309_508.jpg
 
Har kycklingfiléer i ugnen så väntar på att de ska bli klara. Är utsvulten.
Imorse: för varm, nästan svettig.
På dagen: lite mindre kläder ute och fryser istället.
Kontentan: Det blir aldrig bra.
 
Vilket jävla skit. Man blir helt knäckt :cry:

Ja knäckt är ordet.
Jag hoppas hoppas att det går att laga så de inte löser in den. Jag gjorde sjukt noggrann undersökning om vad för bil jag skulle ha som matchade min ekonomi och behov. Och kombivarianten fanns inte många av till salu. Endast tre på rimligt avstånd varav min var en pärla mot de andra två. Är ju sjukt jobbigt att börja leta bil igen.

Men smällen tog rakt på framdäcket så jag är rädd att bilen är helt skev i framvagnen och bortom räddning :(
 
Ja knäckt är ordet.
Jag hoppas hoppas att det går att laga så de inte löser in den. Jag gjorde sjukt noggrann undersökning om vad för bil jag skulle ha som matchade min ekonomi och behov. Och kombivarianten fanns inte många av till salu. Endast tre på rimligt avstånd varav min var en pärla mot de andra två. Är ju sjukt jobbigt att börja leta bil igen.

Men smällen tog rakt på framdäcket så jag är rädd att bilen är helt skev i framvagnen och bortom räddning :(
Jag var med om liknande för något år sedan. Skulle kostat runt 80 000kr att fixa så det blev skrot av den :cry:
Och obehagligt att bli påkörd givetvis.
 
Försöker pigga upp mig lite med Pepsi och pepparkakor. Är så trött. Jobbade 8 h i går och det fungerade ok, hostar mest på nätterna.
Ska gå till det nedlagda biblioteket och kolla vad det finns för böcker att köpa.
 
Ja knäckt är ordet.
Jag hoppas hoppas att det går att laga så de inte löser in den. Jag gjorde sjukt noggrann undersökning om vad för bil jag skulle ha som matchade min ekonomi och behov. Och kombivarianten fanns inte många av till salu. Endast tre på rimligt avstånd varav min var en pärla mot de andra två. Är ju sjukt jobbigt att börja leta bil igen.

Men smällen tog rakt på framdäcket så jag är rädd att bilen är helt skev i framvagnen och bortom räddning :(
:cry: Fy sjutton vad tråkigt! Trots allt skönt att du ändå verkar relativt okej, hoppas att det är så! Leta bil är bland det tråkigaste som finns.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 257
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
524
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp