Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ärligt talat hellre folk som sjukskriver sig så än som kommer till jobbet sjuka. Inte min plats att fundera på varför/om folk är sjuka. Tycker det är ett ganska pissigt beteende att hålla på och göra så.
Du har aldrig varit det antar jag?
Känns taskigt att kalla det pissigt när du inte har erfarenhet av det själv. Folk sjukanmäler sig tyvärr ofta när de inte är sjuk.
 
Hittade just ett höstrå i håret. Går visst in för hillbilly-chic även om jag inte hade leriga byxor idag.

Nagellacket sitter kvar på väggen i badrummet, enligt golvläggande svågern var det en dålig ide med aceton på våtrumsmattan. Vet inte vad jag ska göra riktigt. Mer än att något behöver göras om jag inte vill ha blodröda stänk och smet på väggen.
Mmm...jag läste precis att du hade hittat ett hårstrå i höet. Det kändes lite....pedantiskt.... 🤣
 
Du har aldrig varit det antar jag?
Känns taskigt att kalla det pissigt när du inte har erfarenhet av det själv. Folk sjukanmäler sig tyvärr ofta när de inte är sjuk.


Jag har erfarenhet av det själv.

Det är dock upp till cheferna att ta det med personerna dock, köra rehabsamtal osv. Jag tycker fortfarande att det är väldigt pissigt att sitta och fundera över varför folk sjukanmäler sig, vi har liksom ingen aning om vad som ligger bakom och att sitta och klaga på det här viset är inte ett trevligt beteende.
 
Jag har erfarenhet av det själv.

Det är dock upp till cheferna att ta det med personerna dock, köra rehabsamtal osv. Jag tycker fortfarande att det är väldigt pissigt att sitta och fundera över varför folk sjukanmäler sig, vi har liksom ingen aning om vad som ligger bakom och att sitta och klaga på det här viset är inte ett trevligt beteende.
Okej.
 
Har besökt ett parallellt universum på lunchen :nailbiting: Skulle köpa nagellacksborttagare och såg att H&M låg nära, så jag klev in på deras sminkavdelning O_o
Omgiven av märkliga, hårt målade varelser hittade jag vad jag skulle ha och gick till kassan. Där stod över-ufot som får Trumps spraytan att se helt naturlig ut. Var nog den mest spacklade människa jag sett. Tydligen framgick det tydligt att jag inte hörde hemma i deras universum med, för Mycket Otrevligt BEmötande ingick i priset när jag påtalade att de inte hade samma pris i kassan som ute på hyllan. Jag borde FATTAT!!
Tror jag håller mig till mitt eget universum framöver. Känns tryggare, trevligare och jag behöver inte oroa mig för att någon bokstavligen ska tappa ansiktet om de vänder sig för snabbt om :up:
 
Beställde precis det här antika korsettmönstret. Kommer såklart bara i en storlek, men tror att det här mönstret blir perfekt för min kropstyp. Liten midja och rejält med utrymme för höfterna. Ska bli spännande. :D
il_794xN.329940116.jpg
 
Gym, dusch, produkttest och samtal med 25-åringen avklarat! Nu väntar jag på att dottern ska komma hem från skolan vilket gissningsvis sker om 45 minuter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
501
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 251
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
721
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
523
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp