Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Å hur kommer det sig att jag aldrig hat några kläder att ta på mej när garderoberna är fulla med kläder. Ett av livets mysterier

:rofl: Det går bra för mig! Tur att man har koll liksom, började fundera på varför mitt vandrarhem i Borneo var så dyrt för. Hade ju enbart bokat för tre nätter men priset var liksom mer än dubbelt vad det var förra gången jag bodde där. Två dagar innan jag ska åka inser jag att jag bokat sju dagar av misstag :rofl: Ombokning fixad i alla fall, tur att man är van med sig själv och alltid betalar extra för en flexibel bokning :up:

Har lyckats sortera ut utrustning idag i alla fall. Köpt ett par kassa regnbyxor också (men de bra var liksom sex gånger dyrare).

Sen var jag och såg Totem av Cirque du Soleil. Helt fantastisk och helt klart värt pengarna!

Du, snickaren hann inte ens komma hit :p

Med andra ord så ligger det just nu en bebis vid mitt bröst här på BB :love:

Det blev en liten flicka som kom med raketfart idag på förmiddagen. Jag är glad jag tog mig in till sjukhuset :p

Men snickaren var super och fixade upp dörren själv så den biten löste sig med :up:
GRATTIS :banana:
Hon behövde bara lite övertalning så blev det fart.. :p:D Bådar gott inför framtiden :angel::D

• Gilla
Reactions: MM
Fy, det är så mörkt och jag känner mig så omotiverad. Vill helst inte göra någonting och att gå och dö känns väldigt lockande... borde egentligen inte känna så här, ska iväg på hopplektion på ridskolan strax, och jag har tyckt det vart kul tidigare så vet inte varför det känns så här nu? Har förvisso mått så här hela dan.... blärk... :(

Det blev en liten flicka som kom med raketfart idag på förmiddagen. Jag är glad jag tog mig in till sjukhuset :p

Men snickaren var super och fixade upp dörren själv så den biten löste sig med :up:

Grattis :D

• Gilla
Har lite lätt huvudvärk och känner mig inte alls pepp för att åka och jobba natt. Men men, jag hinner minsann med ett bad späckat med lavendelolja. Efter det känns säkert allt mycket bättre :)

Fy, det är så mörkt och jag känner mig så omotiverad. Vill helst inte göra någonting och att gå och dö känns väldigt lockande... borde egentligen inte känna så här, ska iväg på hopplektion på ridskolan strax, och jag har tyckt det vart kul tidigare så vet inte varför det känns så här nu? Har förvisso mått så här hela dan.... blärk... :(
Jag tycker hela november är lite av en sån månad när man mår så där :down:
Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen med en bok eller under en filt i tv-soffan med en bra film - och inte behöva komma fram förens i december när jag får börja adventspynta ;)

Grattis till tösen! Gött att ha det gjort

• Gilla

Grattis till lilltjejen! :love:

• Gilla
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 80 81 82
Svar
1 630
· Visningar
58 400
Senast: Mineur
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 354
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
680
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 691