Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var mera som ditt alter-ego ;)
picture%20-%20slackwyrm%20672.jpg

Cyklat en sväng med hundarna i kväll. Den lilla var mer på i dag och överraskade i både fart och uthållighet!
Ska ta kväll nu, ont i händerna och framförallt fingrarna, det vägrar ge sig. Försöker peppa mig inför morgondagen, då ska jag täta det sista på husvagnen och sen till naprapaten och be henne plåga mig så jag blir som ny om ett par dagar ;)

Funderar på om jag ska äta en knäckemacka eller havregrynsgröt eller ta en näringsdryck till. Magen är lugn, men var lite jobbig när jag tog näringsdryck tidigare, kan ha att göra med Lactulose jag tog några timmar tidigare så den fortfarande var körig, men.... Avskyr att inte veta vad jag ska välja!!

Det blev ingen tupplur, hoppas jag kan sova inatt istället... Däremot, sådär som små ljusglimtar, kan jag berätta att städlabradortösen på tidigare bild börjat löpa nu så det blir förhoppningsvis valpar i början på Juli om allt går som det ska. :)

Jag lyckades också hitta den allra sista saknade biten till ett tusenbitarspussel som en annan städfamilj påtat med i flera veckor. :D Rena rama turen att den inte åkte upp i dammsugaren! Jag la den snyggt på kartongen så att de får det stora nöjet att lägga sista biten själva.

Hemma från operation. Gick bra, men hittade potentiellt ytterligare ett problem vilket kan leda till ytterligare en operation och längre läkningsprocess... Ska prata mer med läkaren om det över de kommande dagarna.

Annars. Narkos - vilken grej!
Trist när dom hittar fler fel som är trasiga.:down:
Narkos har jag bara fått en enda gång och det var på den tiden när det kördes med eter, jag minns inget av det tack och lov men jag har fått det återberättat att jag vinglade som ett bättre fyllo och spydde som en räv efteråt.:yuck:

Jaja, det som inte dödar det härdar.:cool:

Slösat bort en skvätt pengar, jag har ju haft in-ear-lurar, Jays M Seven i flera år och när dom väl funkat så har dom funkat bra men dom har både tappat kopplingen med fånen och med varann med jämna mellanrum och suttit "sådär" så dom har trillat ur med ojämna mellanrum. Jag har fått tag på den som trillat ur ända tills idag när en plastskiva jag hämtade ner från förrådet svepte bort den och lögn i f*n att jag hittar den, dessutom kopplar den ner sig om den är inaktiv mer än nån minut så nu ligger den där den ligger och går inte att starta från mobilen och lyssna sig fram till var den är. Jag har hittat svenskillverkad som är vattentäta, inte kopplar ner sig själva och går att starta på distans och höja ljudet på rejält om dom tappas så man kan lyssna sig fram till var dom är. MIL-specade är dom också och gjorda i ultralätt kompositmaterial men smakar det så kostar det men det får det göra, kvalitet kostar, så är det bara, samt att jag vill gynna svenska tillverkare också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka