Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... inavel?Läser gamla bouppteckingar och ryser lite vid ordet "sammanaflade"...![]()
Nej, inte alls. Som i barnen man hade tillsammans med den make/maka man lämnade efter sig när man dog. Jag tycker bara att ordet är gräsligt...... inavel?![]()
Klockrent!Var mera som ditt alter-ego
![]()
Det var det enda jag kunde komma påNej, inte alls. Som i barnen man hade tillsammans med den make/maka man lämnade efter sig när man dog. Jag tycker bara att ordet är gräsligt...![]()
Vilka var där?Gick förbi bokaffären å där var det författarkvälll. 4 deckarförfattare trevligt. Så nu har jag 2 nya böcker i högen att läsa![]()
Trist när dom hittar fler fel som är trasiga.Hemma från operation. Gick bra, men hittade potentiellt ytterligare ett problem vilket kan leda till ytterligare en operation och längre läkningsprocess... Ska prata mer med läkaren om det över de kommande dagarna.
Annars. Narkos - vilken grej!
Mår inte alls bra ikväll, försöker distrahera mig, men det är svårt att koppla bort ångesten. Hoppas på att kunna sova inatt åtminstone.