Snurrfian
Moderator
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÄ. För tvÄ veckor sen kikade jag pÄ hus. Idag skrev vi köpekontrakt!
Hux flux fick den impulsiva delen av hjÀrnan styra och typ Yolo.
Visa bifogad fil 184978
Ăntligen kommer jag ifrĂ„n den hĂ€r sjuka hyresvĂ€rden och kan fĂ„ lite ro i sjĂ€len (hoppas jag).
DÄ tar jag bort dig frÄn listan över möjliga bukare![]()
Grattis!!!SÄ. För tvÄ veckor sen kikade jag pÄ hus. Idag skrev vi köpekontrakt!
Visa bifogad fil 184978
Ăntligen kommer jag ifrĂ„n den hĂ€r sjuka hyresvĂ€rden och kan fĂ„ lite ro i sjĂ€len (hoppas jag).
Vad jag vet har de hjÀlm krav pÄ sina kliniker sen flera Är
https://www.tidningenridsport.se/nytt-beslut-hjalmar-infors-hos-distriktsveterinarerna/
Helt ny ort!![]()
SÄ. För tvÄ veckor sen kikade jag pÄ hus. Idag skrev vi köpekontrakt!
Visa bifogad fil 184978
Norpade dessa av mÀklaren, sÄ ni fÄr se det iaf.Meeeeer bilder!!
Men guud sÄ hÀrligt, sÄ glad för din skullNorpade dessa av mÀklaren, sÄ ni fÄr se det iaf.
Behöver renoveras invÀndigt. Men Àr fullt funktionellt och beboeligt i nulÀget, drygt 3000kvm tomt och har en liten Ä som rinner precis intill.Perfekt för ankorna sonen drömmer om.
Bott en Àldre person i huset sÄ tomten Àr i behov av rensning och kÀrlek, men blir lite som en blank canvas vilket kÀnns kul!
Kommer göra mycket (det mesta) sjÀlv, sÄ det fÄr ta den tid det tar. Sonens rum Àr givetvis prio ett + hönshusfix.
Inga grannar!
1,5km till badstrand med glasskiosk, massor av naturreservat och smÄ sjöar i omrÄdet.
Det blir en flytt pÄ ca 25mil för oss. Familjen Àr glad, för jag har ocksÄ kikat pÄ hus 50-60mil bort sÄ de tycker att det hÀr kÀnns bÀttre.
Visa bifogad fil 184982
Ja, jag hade en uppenbart livrÀdd som skulle vaccinera min fölunge. Herregud. Hon var inte ens brÄkig!Kan man ens jobba som distriktsvet och vara hÀstrÀdd, det övergÄr mitt förstÄnd
![]()
Tycker du det Àr fel att de skyddar sig?Jag har aldrig i mitt liv sett en veterinÀr pÄ rutinuppdrag iklÀdd skydd.
Haft hÀstar i mÄnga Är och har man 18 hÀstar trÀffar man veterinÀr 18 gÄnger oftare. Aldrig sett en veterinÀr iklÀdd hjÀlm och vÀst.
Ăr det nytt??
Men gud sÄ fint!Norpade dessa av mÀklaren, sÄ ni fÄr se det iaf.
Behöver renoveras invÀndigt. Men Àr fullt funktionellt och beboeligt i nulÀget, drygt 3000kvm tomt och har en liten Ä som rinner precis intill.Perfekt för ankorna sonen drömmer om.
Bott en Àldre person i huset sÄ tomten Àr i behov av rensning och kÀrlek, men blir lite som en blank canvas vilket kÀnns kul!
Kommer göra mycket (det mesta) sjÀlv, sÄ det fÄr ta den tid det tar. Sonens rum Àr givetvis prio ett + hönshusfix.
Inga grannar!
1,5km till badstrand med glasskiosk, massor av naturreservat och smÄ sjöar i omrÄdet.
Det blir en flytt pÄ ca 25mil för oss. Familjen Àr glad, för jag har ocksÄ kikat pÄ hus 50-60mil bort sÄ de tycker att det hÀr kÀnns bÀttre.
Visa bifogad fil 184982
SÄ modigt och spÀnnande!Norpade dessa av mÀklaren, sÄ ni fÄr se det iaf.
Inga grannar!
Visa bifogad fil 184982