Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nu är dom där dom ska, bra jobbatAtt få paketet med utemöblerna till uteplatsen var nästan lika dåligt som att köra hem det
Min mor och jag kom överens om att jag hade mest att förlora om någon skulle förlora körkortet på att köra hem bilen med bakluckan lite öppen. Så hon fick äran att köra föööörsiktigt
Väl hemma så fick jag dock ta pirran och ställa paketet på högände på den. Körde den hukandes framför mig på gräs med paketet typ vilandes på huvudet och fyfan, när det var bara ett par meter kvar så svor jag
Nu är jag utsvulten!![]()
Och jag är mätt!Men nu är dom där dom ska, bra jobbat![]()
Champagnekula?Ska dra ner på vinet ett tag…. Men efter att ha skurat rutten råtta kände jag mig förtjänt av ett glas rosé i uterummet. Med en champagnekula i! Såå gott!! Visa bifogad fil 184936
Marmeladkula från Fazer! Finns champagne och rosé. Mfl. Lägger man dem i frysen blir de supergoda ”isbitar” i drinken!Champagnekula?
Låter som det blir väldigt sött?Marmeladkula från Fazer! Finns champagne och rosé. Mfl. Lägger man dem i frysen blir de supergoda ”isbitar” i drinken!
Nej den smälter inte. Den blir bara som en kall godisbit sedan man druckit upp vinet. Men då är den söt.Låter som det blir väldigt sött?
Jag tyckte de smakade hemskt.Nej den smälter inte. Den blir bara som en kall godisbit sedan man druckit upp vinet. Men då är den söt.
Dry needling har räddat mig så många gånger! Är absolut värt smärtanKiropraktor idag. Hon gick igenom kroppen och använde framförallt fascia-behandling och fixade mina fötter och händer. Vi testade dry needles också men herregud vilken smärta. Så extremt spända musklerna är och allt annat också.
Kroppen är ännu i överaktivt nervsystem så hon hoppades verkligen jag får även mental hjälp snart.
Hann inte ringa ny vårdcentral idag.
Vi får ligga under täcket på varsitt hålla och vara bittra ikväll.Trött och ledsen idag. För många måsten och för lite ork. Vill helst gå och lägga mig och dra täcket över huvudet. Jag fattar inte, jag sover som en kratta och vaknar flera gånger under natten så är dödstrött.
Just ikväll tänker jag vara bitter över många saker.
Haha, jo men det var väl mest en kul grej!Jag tyckte de smakade hemskt.![]()