Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir lite både och, ska byta till en mindre lägenhet och köra ner en massa lådor och möbler tillbaka till huset. Hoppas på kunna flytta tillbaka igen för gott.Blir det lägenhet, hus eller en box i stallet och granne med hästen som nästa bostad? Jag var ju boxgranne med en häst på förra stället när jag renoverade kåken och sämre kan man absolut bo fast några sovmorgnar blev det inte, lyckades hon inte väcka mig med en morgonpussdrog hon helt sonika av mig täcket.
![]()
!!Jag håller tummarna för att du kan flytta tillbaka, egen härd är guld värd så är det bara.Det blir lite både och, ska byta till en mindre lägenhet och köra ner en massa lådor och möbler tillbaka till huset. Hoppas på kunna flytta tillbaka igen för gott.
Jag brukar hålla mig långt borta från byajippon, sånt har aldrig varit min grej och då förväntas man delta med nånting om man dyker upp, jag lärde mig tidigt att "det blir ju så kul du måste komma" betyder "vi behöver gratis arbetskraft".![]()
Vi kommer inte svälta ihjäl eller dö av törst på 2 veckor även om vi saknar konserver. Har vi el klarar vi oss längre än så men räknar nog med att det första som försvinner om det blir en krissituation.Mycket beror väl på vilken nivå av bunkrande man talar om?
Jag har inte precis källaren full av konserver. Men antagligen mer än många andra. (hänger ihop med min ekonomiångest)
Om jag plötsligt står utan tillgänglig inkomst behöver jag inte svälta ihjäl. Det är väl mest den nivån det ligger på.