Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade tog sovmorgon, ringde lantbrukstjänst, bokade hovslager åkte till jobbet chauffören ringde och vi bokade tid. In på jobbet förklara lget och hem.

Nu vandrar jag mest runt.

Imorgon åker ponnyn uppåt så idag packar jag ihop hans grejer.

Känns som om man går runt i ett vakuum. Gråter om vartannat och kan inte fokusera alls.

Förstår att det är tufft. Kram ❤️

Tog mig iväg till återvinningen med lite skräp och saker att skänka till second hand. Behövde ta mig till stan för att köpa det vi glömde igår och besöka apoteket. Så kände att jag lika gärna kunde ta med det och bli av med grejer på samma tripp.
Less på att vara orkeslös dock. Har i övrigt roat mig med film och te, nedbäddad i soffan.

Strömmen är tillbaka!

Men jag råkade vara taskig mot Räv. När jag punktstädar hans bur brukar han vara kvar i buren, men hålla sig på den andra sidan. Är en stor bur så det brukar gå bra.
Nu hade han dock smitit över till sidan där jag städade utan att jag märkte det. Så när jag hällde i nytt spån så hamnade hela han under spånet. Upptäckte det när högen rörde sig. 😅
Stackarn!
Men han brukar ändå gräva ned hela sig i spånet så det gick nog ingen nöd på honom, han blev nog mest förvånad.

Wow, vilken nostalgitripp, såg just en reklam på internet som hade precis sån där grafik som man hade på Lunarstorm :laugh: har inte tänkt på den hemsidan i många år!

Vaknade tog sovmorgon, ringde lantbrukstjänst, bokade hovslager åkte till jobbet chauffören ringde och vi bokade tid. In på jobbet förklara lget och hem.

Nu vandrar jag mest runt.

Imorgon åker ponnyn uppåt så idag packar jag ihop hans grejer.

Känns som om man går runt i ett vakuum. Gråter om vartannat och kan inte fokusera alls.
Jag förstår helt och hållet, ibland är väntan nästan värst. 💔 :heart

Nu har jag bokat tåg både ned och upp och kollat lite hu rman tar sig till ambassaden från stationen (jag landar inte på King's Cross som förra gången). Det blir en rätt tuff dag men går säkert fint. Grannen får ta hand om kisse. Så ledsen kan kommer att vara. :(

Nu har jag bokat tåg både ned och upp och kollat lite hu rman tar sig till ambassaden från stationen (jag landar inte på King's Cross som förra gången). Det blir en rätt tuff dag men går säkert fint. Grannen får ta hand om kisse. Så ledsen kan kommer att vara. :(
Alltså jag tror inte kisse kommer att vara ledsen för att det är just grannen som kommer, hon är jätterar! 😅 Däremot blir han för första gången ensam på natten, eftersom jag måste ta nattåget ned på Onsdagen till passtiden på Torsdag förmiddag. Sedan hela dagen tills jag är hemma igen.

Fortsatte att ösa ur pållans bädd, fylla på nytt spån, promenixa med båda hästarna och lösgaloppera min :). Nu fortsätta med lite sysslor här hemma igen.

Försöker ladda ner mina bilder från onedrive till datorn för att lösgöra utrymme men tekniken vill inte sammarbeta! Gör så här står det....det går inte...ingenting funkar! Jag avskyr onedrive! :yuck:

Försöker ladda ner mina bilder från onedrive till datorn för att lösgöra utrymme men tekniken vill inte sammarbeta! Gör så här står det....det går inte...ingenting funkar! Jag avskyr onedrive! :yuck:
Kan du inte gå in i Onedrive på datorn? Det är ju i moln, inte lokalt lagrat?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat