Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min drömresa är att rida i Montana någon gång. Så otroligt vackert!Har sett sista avsnittet av Outlander och tittar nu på Dutton ranch och önskar att jag också bodde på en ranch i Montana och kunde rida i den magiska naturen varje dag![]()
Har du några tvingar som håller ihop den när du limmar?Om byrån inte fungerar nu så ger jag upp och köper en ny från Ikea
Har du några tvingar som håller ihop den när du limmar?
Dags o kasta!Det finns några vanliga piggar. Men det är en uråldrig byrå, från IKEA, nästan 20 år gammal, så kanske dags att köpa en ny
Köp någon fin i bra gammal kvalitet från loppis istället. IKEA är bara dyrt och "pappigt" jämförelsevis! Och så slipper du sätta ihop möbeln också! Jag har en garderob som jag tvingades "nödköpa" när vi flyttade in i detta hus som inte har inbyggda garderober. Stör mig på den varje dag. När jag flyttade den någon meter för ett tag sedan går dörrarna inte att stänga...Det finns några vanliga piggar. Men det är en uråldrig byrå, från IKEA, nästan 20 år gammal, så kanske dags att köpa en ny