Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar ”jodå” o sen skadorna. Vi är ju inte friskaJodå. Hjärnskakning, axel ur led och lite allmänt mörbultad. Hyfsat lång tid innan jag var fysiskt återställd. Men jag blev aldrig riktigt lika modig i hoppningen igen.
Jag läste att hon träffade en Skotte och matade den med ägg. Tänkte att det finns roligare saker att göra om man träffar en skotte@Mia_R träffade väl en kotte och matade den med ägg?
Jag älskar kottar (är med i en FB grupp som heter vi som älskar igelkottar) fast jag bor i en närförort till Stockholm.
Fast! En jag känner i Årsta som går ut med sin katt i koppel och de möte en kotte. Katt och kotte var nyfikna på varandra och det slutade med en nospuss - tyvärr inga bilder.
Jag läste bara ditt inlägg och det du citerade och baraJag läste att hon träffade en Skotte och matade den med ägg. Tänkte att det finns roligare saker att göra om man träffar en skotte![]()
Nämnde nån en Skotte???Jag läste att hon träffade en Skotte och matade den med ägg. Tänkte att det finns roligare saker att göra om man träffar en skotte![]()
En icke rödhårig, med magrutor och endast iklädd en kiltNämnde nån en Skotte???
Å men riktigt rikt, rött hår är ju så vackert!En icke rödhårig, med magrutor och endast iklädd en kilt![]()
![]()
Tagen!En icke rödhårig, med magrutor och endast iklädd en kilt![]()
![]()