Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mat i ugnen då jag inte har tid att stå vid spisen o jönsa, men nu är i alla fall 2 nya plasttaks"bitar uppe, bara 9 kvar o 7 att ta bort.
Förutom tomatsoppa och ris (eller ris och tomatsoppa) så rekommenderar jag numera min köttfärspaj med getost och andra grejer i! :D Jag är hungrig nu igen men pajen är slut, det är ett aber känner jag!

Har nu lite gröna slingor.... och jag tror att en riktigt snygg dam på lokala Sainsburys flirtar med mig, men i sann lesbiansk anda har jag tvivlat i drygt ett år. Hon är trevlig, men både nykterist och vegetarian och rätt intensiv.
Alternativt vill hon också gärna ha grönt hår och vill gärna att folk ska komma förbi och träffa hennes katter. 😅:o

Har nu lite gröna slingor.... och jag tror att en riktigt snygg dam på lokala Sainsburys flirtar med mig, men i sann lesbiansk anda har jag tvivlat i drygt ett år. Hon är trevlig, men både nykterist och vegetarian och rätt intensiv.
Alternativt vill hon också gärna ha grönt hår och vill gärna att folk ska komma förbi och träffa hennes katter. 😅:o
Äh, vegetarian ingår nästan i konceptet lesbisk. 😅

Vad spännande ändå!

• Gilla
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur