Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle gått till gymmet innan jobbet men orkade inte. Ena hunden var uppe flera gånger och kräktes (något hon stoppat i sig under gårdagen som jag inte sett)

Jag har kommit till jobbet men helt ärligt kommer jga bara var ahär tills mötet är avklarat sen åker jag hem och kör sista hemma.

Säger som kollegan jag vill gå hemma och jobba i skogen utan en själ i närheten

Nu är det frukost. Sitter helt själv i matsalen för tillfället, det borde väl dyka upp någon mer snart.

Tror jag legat konstigt eller nåt, har lite ont i nacken igen.

• Gilla
Reactions: Sel
Sprang vårruset i går. Det gick rätt bra, men inget personbästa. Det visste jag visserligen med 90% säkerhet, det har ju inte blivit någon bra träning med min korkade fot. Snart är jag inne på 10 månader med fotproblem :cautious:
Jag är dock väldigt glad att jag överhuvudtaget kunde vara med! I dag är dock foten svullen, stel, obekväm och arg och det går hela vägen upp till höften.

Nåja, nästa vecka börjar jag bygga upp till att kunna springa halvmara.

Jahaja när man vet man måste sova ganska direkt för man ska upp tidigare och har en tid att passa så såklart ska man lyckas vakna efter ett par timmar och knöligt att somna om (var varm, inte tagit fram AC'n i sovrummet än). Men lyckades somna om rätt gott de senare timmarna som tur är iaf.
I väntan på att ett par ägg skulle kokas och kylas ner till äggmackor drog jag av veckans (lättaste) fitnesspass med ett glas vätskeersättning. Herrejisses trodde jag väl aldrig som stor och lat att jag skulle starta en morgon med 😅 men undrens tid är inte förbi 😁. Dessutom vill jag inte vara lika lata som somliga i min omgivning, huuuu.

Tredje dagen hemma idag, och mår sämre idag än igår 😩 igår kändes det ändå som att jobb på torsdag inte var omöjligt, men känns inte lika sannolikt idag. Fått ondare i halsen med, börjar fundera på om det är halsfluss igen..

Hrm. Har sett antal filmer på Instagram som visar kvinnor som sätter sig, och reser sig igen, från stående utan att använda händerna. Det MÅSTE man tydligen kunna annars blir man ett fysiskt "vrak" när man är 80. Jag vågar inte ens testa 🤪 ! Och jag tycker ändå att jag är helt normalrörlig!!

Hrm. Har sett antal filmer på Instagram som visar kvinnor som sätter sig, och reser sig igen, från stående utan att använda händerna. Det MÅSTE man tydligen kunna annars blir man ett fysiskt "vrak" när man är 80. Jag vågar inte ens testa 🤪 ! Och jag tycker ändå att jag är helt normalrörlig!!
Jag förstår inte riktigt hur du menar, men jag kan ställa mig från liggandes på rygg utan att använda händerna. Problemet är bara att jag blir så yr att det blir platt fall efteråt. Jag kommer vara att vrak innan jag fyllt 45 :D

Jag förstår inte riktigt hur du menar, men jag kan ställa mig från liggandes på rygg utan att använda händerna. Problemet är bara att jag blir så yr att det blir platt fall efteråt. Jag kommer vara att vrak innan jag fyllt 45 :D
Svårt att förklara, och jag tror att det finns ett par olika varianter. Men man tar sig ner från stående utan att sätta i händerna. Och sedan reser man sig från sittande tillbaka till stående utan att ta hjälp av händerna. Jag tycker att speciellt komma ner känns jätteläskigt... :D

Svårt att förklara, och jag tror att det finns ett par olika varianter. Men man tar sig ner från stående utan att sätta i händerna. Och sedan reser man sig från sittande tillbaka till stående utan att ta hjälp av händerna. Jag tycker att speciellt komma ner känns jätteläskigt... :D
Det gör väl alla upp o ner i soffan, eller?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Arbetsintervju
  • Svensk politik 9

Barn

Hund

Katt, Andra Djur