Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Typ så. Jag har erfarenhet och uppfyller alla krav med råge. Men jag kanske är överkvalificerad den här gången också. Jag avskyr det verkligen och samtidigt så gör det mig arg att folk i maktposition beter sig så.
Usch ja, riktigt otrevligt och man blir ju inte pepp på att fortsätta...

Hemma. Tog ju med mig en slice överbliven pizza till lunch. Värmde den i ugnen och det var bland det värsta jag ätit. Segt som gammalt läder och smaklöst. Jag har två bitar kvar men tror jag slänger ut dem.

Backpipet är det enda som inte min ford verkstad kunde stänga av, vid något enstaka tillfälle har det varit bra att ha, tex när folk springer bakom bilen på en parkering :nailbiting:

Eller som igår då hävdade den envist att jag inte hade mobilen med mig, det hade jag, så gav mig i kast med att programera om kräket, senare visade det sig att mobilen kopplat ur blåtanden när den uppdaterade sig :rage:
Hehe, jag har inte ens mobilen med när jag åker till stan, gick det att leva utan mobil i forntiden går det utmärkt nu också men jag har en grej som är modern i bilen, radio med bandspelare, det du. ;)

Gå med på valfri trädgårdssida på fejjan, gör ett inlägg om att "nu har åkervindan fått ny jord och lite gödsel" och jag kan lova att det blir fart i getingboet.:rofl:

Livet på landet ändå :heart: Efter att ha jagat fåren (och blivit sugen på att skaffa vallhund) så skulle hyresvärden ordna med ny fårhage. Jag fick hjälpa till med att markera på stolparna var tråden skulle gå. Sedan blev jag bjuden på middag och har umgåtts med familjen. Tidigare idag kändes allt dåligt. Nu känns allt betydligt bättre.
1000008954.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar