Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pizza dagen efter gör sig bäst kall eller ljummen.Hemma. Tog ju med mig en slice överbliven pizza till lunch. Värmde den i ugnen och det var bland det värsta jag ätit. Segt som gammalt läder och smaklöst. Jag har två bitar kvar men tror jag slänger ut dem.
Visst är den och omöjlig att utrota och jag vårdar den ömt eftersom inget annat vill växa där den växer, det är jag som planterat den och den är lika envis som mig och vägrar ge upp.Men den är fin![]()
Jag ropar inte hej förrän jag har passet i hand!Skönt att det gick bra med allt tillslut!
Det är väl iofs klokt!Jag ropar inte hej förrän jag har passet i hand!![]()
Det kan ta några år men de håller koll och gör utmätningar så fort det kommer in något om personen lyckas få en inkomst.Fick brev från Kronofogden.
Min fordran på personen som lurade av mig pengar och dömdes - den fordran är nu registrerad.
Känns som en - om än liten - hämnd.
Jag brukar få frågan i butiker "jobbar du här?" typ 2-3 gånger om åretJag blev också frågad om direktioner två gånger. Jag såg väl antagligen dumsnäll eller målmedveten ut.![]()
Haha, jag måste också ha sett ängslig ut för den första damen försäkrade mig om att "It's ok, I'll be fine..." Eventuellt försökte jag lista ut var hon skulle.Jag brukar få frågan i butiker "jobbar du här?" typ 2-3 gånger om åretnågon vecka sen i en matbutik, fick dåligt samvete i efterhand för att jag inte hjälte till
![]()
Vilket innebär att om jag ska komma hem måste mina föräldrar komma och bo här under tiden, för de går an!.... och Kim är SÅ glad att jag är hemma! Han har varit jätterädd för sin tillfälliga dagmatte.Nu har han toksomnat tätt, tätt intill.