Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag önskar att man gjorde dörr-till-dörr missionerande olagligt. Riktigt otyg är det.Sitter på balkongen och såg två killar med väldigt slätstrukna skjortor kliva ur en bil på parkeringen. Anar genast oråd när de öppnar bagageluckan och har fullt med biblar där. De gick iväg med varsin bibel under armen, Jehovas Vittnen.
De kom dock tillbaka efter typ tio minuter, insåg väl att portarna är låsta här.
Det var iaf skönt att se dom åka iväg igen.
Verkligen!Jag önskar att man gjorde dörr-till-dörr missionerande olagligt. Riktigt otyg är det.
Hit kommer dom aldrig mera sen jag sa "vänta ska jag hämta min pojkvän", dom fick brått att vända på klacken.Verkligen!
Så less på dom efter en intensiv Jehovas-period där jag bodde förut. Mycket irriterande att få två religiösa homofober knackandes på dörren i tid och otid.
Med så lite protein första delen av dagen hade jag inte heller blivit mätt.Vet inte vad som händer. Jag är vrålhungrig vad jag än äter
Dagens intag: Croissant. Oboy (stort glas) 4 knäckemackor. 2 portioner proteindryck. 2 protioner mannagrynsgröt. En banan. Ett äpple. 6 koppar te. 6 glas vatten (tänkte att det var törstigt i stället för hungrigt) 2 Kexchoklad. 3 tallrikar kinabuffe. Friterad banan med glass. 1 portion råggröt. 1 mjukglass. En skål kvarg. Pastarester. 8 köttbullar. En halv baguette.
Nu sitter jag här, har precis ätit, dricker ännu en kopp te, och börjar känna hungern komma igen.
Får väl äta lite mer lite senare om det ska vara så här![]()
2 portioner proteindryck är dock typ 60 gram proteinMed så lite protein första delen av dagen hade jag inte heller blivit mätt.![]()
2 portioner proteindryck är dock typ 60 gram protein![]()
NEJ! Inte sexig, dialekten i Australien är sexigOch männen där... pust
Perth är extremt varmt tydligen![]()
Jag jobbade i samarbete med australiensare några år. Tyckte om mentaliteten på dem. Samma när vi var där.Eh... jag jobbar för australiensare. Jag säger "nej" på både dialekt och män!
Edit: De flesta jag jobbar med har ju rätt posh accent för de har gått på "rätt" skolor men en geo som kom över hit lät som Crocodile Dundee![]()
Han liknar en som kallades Tulpanöra på travet fast han hade ännu längre öron och oftast låg dom långt ner på halsen, han tuggade på folk så ingen mer än jag gick i närheten av honom om dom inte måste, mig tuggade han inte på på riktigt fast han såg ut som fan själv och måttade hugg efter hugg utan att knipa till, han var en äkta buse och blev alldeles till sig när jag svarade med att garva och retas tillbaks.Skulle filma häst iom söt. Antingen råkade jag zooma ut och förvränga bilden eller så har jag fått en åsna.
Visa bifogad fil 185630
Fler till mig med andra ordEh... jag jobbar för australiensare. Jag säger "nej" på både dialekt och män!
Edit: De flesta jag jobbar med har ju rätt posh accent för de har gått på "rätt" skolor men en geo som kom över hit lät som Crocodile Dundee![]()