Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeklagarFick precis veta att min vän som legat på sjukhus en månad gick bort för en timme sedan. Kan inte fatta det. Hon är den tuffaste människan jag känner. Skulle ha fyllt 45 i år.
BeklagarFick precis veta att min vän som legat på sjukhus en månad gick bort för en timme sedan. Kan inte fatta det. Hon är den tuffaste människan jag känner. Skulle ha fyllt 45 i år.
Fick precis veta att min vän som legat på sjukhus en månad gick bort för en timme sedan. Kan inte fatta det. Hon är den tuffaste människan jag känner. Skulle ha fyllt 45 i år.
Sant och jag hoppas att kunna få en sund(are) cavalier King Charles Så småningom.De håller ju på med utkorsningsprojekt nu för att ordentligt jobba mot bättre hälsa. Kanske kan vara av intresse?![]()
Jag som inte har den minsta rädsla för tandläkare önskar jag kunde ge av mitt lugn till digBokat tid hos tandläkaren på förmiddagen pga tandvärk. Usch. Usch. Usch.
Livrädd, men måste ju.
Men åh, så pass ung ändå, vad sorgligt. BeklagarFick precis veta att min vän som legat på sjukhus en månad gick bort för en timme sedan. Kan inte fatta det. Hon är den tuffaste människan jag känner. Skulle ha fyllt 45 i år.
Varför så liten, varför inte skaffa en ordentlig modell istället?Jag vill fortfarande ha hund. Hade inte cavalier King Charles spaniel varit så osund så![]()
Varför i herrans namn har du köpt vitt rostbröd?Måste verkligen gå och lägga mig. Ska till ögonläkare imorgon och måste ge mig av i ottan mtp min idiotiska fot som gör att jag går som en artritisk sengångare. Samt sluta äta (skalade) äpplen. Tagit fram kycklingben att gnugga men imorgon blir det nog rostat bröd och te, och eventuellt en skiva grillad fläskkarré. Vi får se. Måste på något sätt stuva in karren jag köpte idag i frysen. Önskar jag hade plats med min rostfranska där också.
Vart läser du vitt rostbröd?Varför i herrans namn har du köpt vitt rostbröd?
Varför i herrans namn har du köpt vitt rostbröd?
Hon skrev det tidigareVart läser du vitt rostbröd?
Hoppas det kan leda till nått positivtJag behöver ta mig till optikern och få en synkoll och nya brillor och så ska jag höra om det skulle funka med linser, det skulle förenkla mycket men jag har dragit mig för den kostnaden men jag ska iallafall höra vad optikern har att säga.
Härligt! Nu fick du ju en GOD erfarenhet, bra bra!Överlevde tandläkaren!
Mycket inkännande mjuk tandläkare, precis vad jag behövde.