Vad gör vi? Del CCX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill fortfarande ha hund. Hade inte cavalier King Charles spaniel varit så osund så ❤️
Varför så liten, varför inte skaffa en ordentlig modell istället? :p:heart

wolf-hybrid-v0-4ocao3adouc81.jpg

Läkarkoll på stora sjukhuset. Parkeringen full som vanligt men det fanns platser längst bort. Det stod folk och dirigerade. Någon hade lämnat sin bil mitt i gången. Vi fick dirigeras genom några tomma platser för att komma in..

Man undrar. Var föraren väldigt sjuk, väldigt senil eller väldigt synskadad?
Böterna lär vara saftiga i alla fall....

Måste verkligen gå och lägga mig. Ska till ögonläkare imorgon och måste ge mig av i ottan mtp min idiotiska fot som gör att jag går som en artritisk sengångare. Samt sluta äta (skalade) äpplen. Tagit fram kycklingben att gnugga men imorgon blir det nog rostat bröd och te, och eventuellt en skiva grillad fläskkarré. Vi får se. Måste på något sätt stuva in karren jag köpte idag i frysen. Önskar jag hade plats med min rostfranska där också.
Varför i herrans namn har du köpt vitt rostbröd?

Började dagen med gym idag. Eller ja, mata hundar och hästar först, givetvis. Och ta en kaffe för att orka :p Rätt lugnt på jobbet för en gångs skull men med det sagt finns såklart saker att göra ändå men inte så hysteriskt som senaste tiden varit. Fått gjort lite sånt som inte varit prioriterat tidigare men som ändå måste göras.

Ska snart gå ut och luncha hästar och fixa lunch till mig. På rasten sen blir det långpromenad med hundarna i sol!

Webbseminarium om skyddade personuppgifter. Man blir ju lite beklämd över att det ska behövas och samtidigt glad över att det finns någon form av system för att skydda personer ändå.
Nu ska jag försöka sammanställa anteckningar, sen tar jag kanske tidig lunch för jag är hungrig.

Jag behöver ta mig till optikern och få en synkoll och nya brillor och så ska jag höra om det skulle funka med linser, det skulle förenkla mycket men jag har dragit mig för den kostnaden men jag ska iallafall höra vad optikern har att säga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
50 669
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 848
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 576
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
805
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna