Sov dåligt inatt och var på jobbet före 06. Vid 07 ringer en kollega med magsjukt barn så jag tar även hans pass ikväll och jobbar till 22. Eftersom jag ska jobba så länge så fick en annan kollega hoppa in ett par timmar för mig vid 12 så jag skulle åka förbi stallet och titta till hästarna och en sväng hemma innan jag åkte tillbaka till jobbet.
Kul, varulven blev dålig i bilen och sket på sig då jag inte kunde stanna när han blev orolig.

Fick köra hem, riva ut mattan jag hade bäddat med, rullade ihop den och slängde in den på min balkong. Hans koppel var nerbajsat och fåntratt passade på i den allmänna förvirringen att springa en lov själv i regnet. Innan jag var klar med att bädda om i bilen så kastade han sig in igen i röran och vägrade komma ut. Jag fick rafsa ihop det som ska köra till tippen i morgon, slänga in på balkongen och lasta in bägge två igen när jag var klar och ut till stallet.
Började regna när jag var hos hästarna, de fick ett par äpplen och Lantbrukstjänst har varit förbi stallet med min lilla ponnys skor som jag efterlyst. Började gråta igen när jag såg dem och grinade hela vägen hem. Hann lägga mig att vila knappt en timme, ge katterna lite mat och sen tillbaka till jobbet.
Varit en hemsk kväll, ringt stup i i ett, larmat och folk som inte vet var de varit och jobbat. Nytt program att försöka sätta sig in i och en neda stor allmän förvirring. Ångrar att jag tog på mig kvällspasset, kände att jag till slut behövde försöka skriva ner allt för att inte glömma bort vad jag håller på med. Nu är det tack och lov lite lugnare.
I morgon natt ska jag jobba extra igen, efter jag varit till kirurgen på återbesök och träffat sjukgymnasten på dan. slutar fredag morgon vid 06 och sen tillbaka till mitt ordinarie pass kl 14 för att jobba em hela helgen och sen gå ut på nattskiftet igen på måndag kväll.