Släppt ut hästarna och följde med ner på betet för att flytta stolp. Min knashäst larmade för fara i nivå DEFCON 1. Vi skulle alla dödens dö iom fasan i hagen. Minst!
Han vankade fram och åter och glodde på avstånd.
Här är det ohemult läskiga och farliga.. Lite brännässlor och tistlar.
Han skulle väl iaf inte bli ett lätt byte om han var vildhäst. Iofs kanske han skulle svälta ihjäl om han är så rädd för växter.
Visa bifogad fil 174286
Det finns inte nagot mer "bombsakert" an en mustang som kommer fran att vara vild. Inget skrammer dem, de "fryser", tittar, och ignorerar.
Du kan inte ana sa avundsjuk jag ar ...
Jag har bott ovanpå en godisaffär. Där kan man snacka om nära!![]()
Det skulle jag aldrig klara
Åh gud... Nu rörde sig spindeln tydligen åt andra hållet. Unghunden fick syn på något som hon började jaga, det måste vara spindeln. Bara det att den nog rört sig iväg till mina flyttkartonger och min klädhög... JAG VILL INTE HA EN SPINDEL BLAND MINA KLÄDER!![]()
![]()
(och nä, hundskrället har inte lyckats få tag på spindeln än)
----
Update: Duktig jakthund. Hon gjorde en attack mot något, sedan började hon tugga och smaska på något så hon fångade den nog. Jag vågade inte titta på henne, men hon verkar nöjd. Hon la sig i bädden och smaskade vidare på något. Nu har hon nästan somnat.
A andra sidan gjorde Princess Diva, min sista rottis, precis sa. Hon tuggade och slaskade och Jag var saker pa att hon tagit en fluga eller allman insekt ... men oftast var det bara en hartuss
fördelen med att ta några timmar ledigt