Åkte förbi en väldigt långsam traktor igårkväll. Den satte tydligen upp reflexpinnarna längs vägen.
Fan.. jag vet att de måste upp men jag är banne mig inte där än
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åkte förbi en väldigt långsam traktor igårkväll. Den satte tydligen upp reflexpinnarna längs vägen.
Åh, då fyller du år idag? GrattisGrattis här är det födelsedags afton.
Grattis i efterskott!Helt ok födelsedag trots förkylningenHundarna fick en sväng till havet och springa av sig, det var uppskattat! Sen ett långt telefonsamtal med en kär vän, mycket skratt blandat med allvar
Sen har jag packat upp mitt nya brädspel, läst reglerna och lite halvengagerat spelat några vändor för att förstå reglerna inför att jag ska besöka en kompis om några veckor och spela ordentligt![]()
Japp ochjag skriver grattis till @MineurÅh, då fyller du år idag? Grattis![]()
Här har regionen stolt gått ut med satsningar inom psykiatrin.Nej tyvärr finns inte mycket att hurra för nu i och med nedskärningarna. Och när man jobbar inom psykiatrin själv finns ännu mindre också känns det som. Privat är helt omöjligt tyvärr![]()
Inte jag heller, vill inte ha vinterFan.. jag vet att de måste upp men jag är banne mig inte där än![]()
För en gångs skull så ser jag fram emot vinter men det beror så mycket på att Marodören älskar snö.Inte jag heller, vill inte ha vinter![]()
GrattisTack detsamma! Bra dag det här![]()