Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ögonbrynspenna med övertryck sprutade ut färg som bland annat landade på min mobilskärm. Att den är vattenfast är det noll tvekan om. Den verkar också frätt på skyddet jag som tur var hade på skärmen.
Undrar hur nyttigt det är att ha det på huden.. 😬

Funderar på att köpa en liten slipmaskin eftersom planen är att så småningom måla om karmarna i andra fönster.

Känner mig rätt nere och överarbetad så jag funderar på att beställa hem lite färg och göra något nytt med håret. Det brukar pigga upp. Jag har inte gjort något nytt efter senaste blekningen så jag har en hyfsat ljus canvas. Funderar på gult-orange-svart som omväxling.

Lyssnar på musik.

Så skönt med tid mitt i sommaren. Solvarmt är det. Hundherrarna är slöa och snarkar, men gamlingen är mjuk och fin i sina artrosleder iaf. Kattfröknarna solar och jäser sådär som bara kissar kan. Brunetten ligger med hela runda chokladbollmagen upp och knubbiga ben åt alla håll.

Om två veckor ska jag tillbaka i tjänst på mitt vanliga jobb i skolvärlden, och jag börjar med handledning och elevpatienter på min utbildning inom samtalsterapi. Semestern får gärna hänga kvar ett tag till. ;D

Känner mig rätt nere och överarbetad så jag funderar på att beställa hem lite färg och göra något nytt med håret. Det brukar pigga upp. Jag har inte gjort något nytt efter senaste blekningen så jag har en hyfsat ljus canvas. Funderar på gult-orange-svart som omväxling.
Kom just på att Prim kommer att Totalhata mitt hår ännu mer i så fall! 😂 Ooops, det blir till att skyla sig i fasanburen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund