Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bestämde att jag skulle till Stockholm. Det får lösa sig. Nu åker jag buss hemifrån. Har dock inte bokat boende eller hemresa.
Men gjorde en ”smart” sak. Hittade en 1 klass biljett från Göteborg till Sthlm, o även om det inte blir fin-åkande (inget sånt tåg) så får jag tillgång till loungen i Göteborg. Där finns det fika, mackor osv. Så det blir billigare än 2a klass biljett+ lunchmacka på stan.
Efter att ha letat i månader efter två begagnade cykelhållare av en viss modell för takräcke - de säljs hela tiden över hela landet utom i Halland - köpte jag precis två nya på nätet. Det betyder att en Blocketannons med två fräscha begagnade till halva priset, i mitt närområde, kommer upp inom en timme...![]()
Jodå han tränar med en brukshundVad spännande! Visste inte att sonen hade hund.
Oj då vad har hänt i stan då?Sitter på ett stillastående tåg efter att ha klarat av ca 15% av den 29 timmar långa resan till Kebnekaise Fjällstation (och då har jag inte räknat med de timmar det tog mig att resa över från Skottland igår). Nu totalstopp i Katrineholm vilket innebär att vi sitter i Åby och väntar på att bli omdirigerade via Nyköping. Håll en tumme för att det inte tar mer än 1,5h, för då missar jag nattåget![]()
Tjoho, vi rullar igen! Just nu i alla fall...Sitter på ett stillastående tåg efter att ha klarat av ca 15% av den 29 timmar långa resan till Kebnekaise Fjällstation (och då har jag inte räknat med de timmar det tog mig att resa över från Skottland igår). Nu totalstopp i Katrineholm vilket innebär att vi sitter i Åby och väntar på att bli omdirigerade via Nyköping. Håll en tumme för att det inte tar mer än 1,5h, för då missar jag nattåget![]()