Köpa med sig extra vätska å nått ätbart känns som en bra idé.Flyget hade gått upp mycket imorgon. Så jag har bokat….tåg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpa med sig extra vätska å nått ätbart känns som en bra idé.Flyget hade gått upp mycket imorgon. Så jag har bokat….tåg![]()
I södra Sverige finns alternativa spår. (Även nedlagda sträckor som kan användas om behov finns). Det finns det inte norr om Gävle, ungefär. Så varför man prioriterar södra Sverige förstår jag ej. Förutom att det är mer persontrafik där förstås.Fast DET har jag verkligen inte påstått. Alla som inte vill missförstå begrips nog att jag pratar om underhåll på Södra stambanan
Har jag alltidKöpa med sig extra vätska å nått ätbart känns som en bra idé.![]()
Mer persontrafik och dessutom ingång för NATO.I södra Sverige finns alternativa spår. (Även nedlagda sträckor som kan användas om behov finns). Det finns det inte norr om Gävle, ungefär. Så varför man prioriterar södra Sverige förstår jag ej. Förutom att det är mer persontrafik där förstås.
Med tanke på NATO så borde ju järnvägsnätet förstärkas ännu mer i norr, för att inte tala om hur viktiga malmtransporterna är nu med tanke på världsläge och allmän upprustning i Europa.Mer persontrafik och dessutom ingång för NATO.
Vad säger fasanerna? Du har ju samma färger som en viss ungtupp.
Haha, det återstår att se!Vad säger fasanerna? Du har ju samma färger som en viss ungtupp.![]()
Med tanke på NATO så borde ju järnvägsnätet förstärkas ännu mer i norr, för att inte tala om hur viktiga malmtransporterna är nu med tanke på världsläge och allmän upprustning i Europa.
Det var så skönt!! Glad att jag gjorde det. Men det var alldeles lagom att vara där när de öppnade och en timme framåt, sen började det fylla på med folk.Varmt!
Väntar på att klockan ska bli 14 så jag kan gå till utebassängen och simma. Ska bli så skönt!
Jag tror det skulle bli snyggt med svartVisa bifogad fil 171240
Håret!
Det blev rätt gult ändå.mer rött än orange men helt ok!
Jag hade tänkt göra topparna svarta men har inte riktigt bestämt mig. Kanske bara riktigt vinrött istället.
Cyklar iväg till badet! Nöjd över att jag valde cykeln med tanke på trafik och parkeringSatt upp ett lakan för balkongdörren, får se om det hjälper. Har 28 grader inne.
Känner för att åka och bada, men vet inte vart och vill egentligen inte åka själv.
Jag vill bara vara försiktig så att övergången inte blir för skarp. Kanske får bli vinrött och Sen svart!Jag tror det skulle bli snyggt med svart![]()