Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast DET har jag verkligen inte påstått. Alla som inte vill missförstå begrips nog att jag pratar om underhåll på Södra stambanan
I södra Sverige finns alternativa spår. (Även nedlagda sträckor som kan användas om behov finns). Det finns det inte norr om Gävle, ungefär. Så varför man prioriterar södra Sverige förstår jag ej. Förutom att det är mer persontrafik där förstås.

Försökte lösa sudoku men är så trött, måste vara värmen.
Har inte ätit frukost än, tappar alltid matlusten när det är varmt. Försöker sikta på att äta frunch före kl 13. :sleep:🥵

• Gilla
Reactions: Sel
I södra Sverige finns alternativa spår. (Även nedlagda sträckor som kan användas om behov finns). Det finns det inte norr om Gävle, ungefär. Så varför man prioriterar södra Sverige förstår jag ej. Förutom att det är mer persontrafik där förstås.
Mer persontrafik och dessutom ingång för NATO.

20250719_100454.webp

Håret!
Det blev rätt gult ändå. :D mer rött än orange men helt ok!
Jag hade tänkt göra topparna svarta men har inte riktigt bestämt mig. Kanske bara riktigt vinrött istället.

Kikar på en brittisk serie på SVT, The Terror, som handlar om två skepp som är utskickade för att leta efter Nordvästpassagen. Kruxet är bara att för att få det så hemskt som möjligt, är det mörk natt, sommartid. 😄 Jag gissar att manusförfattarna aldrig varit norrut. 😜

Paniken och stressen som uppstår när man ska resa iväg och man låser sig ute ur mobilen!!!! Fick hjälp av två för mig okända snälla människor i kimstad (skulle ta pendeln till stan) att få kontakt med mamma så hennes sambo var så snäll och hämtade mig. Hem och letade pukkod som jag inte hittade. In till Telia i stan som bytte simkort som är utan pinkod så nu kan iaf det aldrig hända igen! Tappat ett gäng telefonnummer =/ men nu kan jag aaaandas och lugna ner mig igen iaf! Så otroligt tacksam för all hjälp jag fått ❤️.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund