Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, det blir nog lite småplock.
Blä, den torra värmen har blivit fuktig så den nyss avslutade promenaden var klibbig.
Gett hundarna mat och nu har jag två kg kycklingfärs i ugnen som kokar tillsammans med havregryn. Märkte att varulven mår bättre på havregryn än ris så havregryn it is. När det här är klart så tar jag fram nötfärs ur frysen istället, luktar kycklingfis i köket och även hundarnas fisar är inte att leka med.
Jag har även fått in några stora, feta spyflugor efter jag haft badrumsfönstret öppet. Nu är det stängt, några har jag lyckats schasa ut, en var så trött i värmen att jag kunde mosa den och nu sitter det fyra på köksfönstret där jag inte kommer åt dem. Hatar flugor, död åt dem!![]()
Wilma?Wilma?
Wilma?
Hon har blivit lat, jagar ju inte ens mössen i huset när vi varit där, tro inte att hon jagar annat än ostkrokar!
Men vi ska ner iaf två veckor i augusti, möss eller inga möss. Fika?![]()
Jag har semester i augusti, pm'a när du planerar att fara ner eller upp så kan vi väl ses på fika hemma eller i stuganWilma?
Hon har blivit lat, jagar ju inte ens mössen i huset när vi varit där, tro inte att hon jagar annat än ostkrokar!
Men vi ska ner iaf två veckor i augusti, möss eller inga möss. Fika?![]()
Absolut, blir skitkul fast då har jag bara en hund med mig.Jag har semester i augusti, pm'a när du planerar att fara ner eller upp så kan vi väl ses på fika hemma eller i stugan![]()
Och jag har också bara en hund nuAbsolut, blir skitkul fast då har jag bara en hund med mig.![]()
Japp, jag var därMan United v Leeds?
Köksrenoveringar som koncept har fascinerat mig väldigt länge - men är å andra sidan i andra änden av skalan som bott i ett kök renoverat 1990 och tycker det uppfyller mina önskemål endast med små förändringar under åren.Såg precis en annons på Marketplace där någon säljer ett "antikt kök". Köket såg i mina ögon ganska nytt och fräscht ut, bara med betydligt stabilare köksluckor än många nya nu som mest verkar vara ihåliga och skramlande. Även om jag såklart tycker att man ska få ändra hus så att de blir som man själv vill ha dem, så har jag SÅ svårt att förstå hur någon kan vilja renovera bort ett så otroligt bra kök. Måla om skåpluckorna bara så ser det utmärkt ut?