Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nöjd att inte va på plats i skyfallen som kom. Men nu är det sol igen.
Jag trodde ett ögonblick att burken intill var glassen och tänkte att hujedamig, det blir milkshake för så fort hinner ingen äta en pizza!
Jag tycker inte att 30 minuters promenad är lite. Det är jättebraGått en promenad i tryckande hetta. Mitt mål är att gå en promenad på minst 30 minuter varje dag. Ett mycket modest mål iofs, men bättre än noll som jag är på nu (mer eller mindre).
Fy vad orättvist, här uppe är det pissvarmt o fuktigt, man orkar knappt vara ute o jag har massor att göra i trädgården.Idag har vädret varit HÄRLIGT här! Just nu 21 grader inne och 22 grader ute sol, och luften är torr och lätt att andas.
Lyx!! Så vill jag oxå ha! Är just nu grön av avundIdag har vädret varit HÄRLIGT här! Just nu 21 grader inne och 22 grader ute sol, och luften är torr och lätt att andas.
Ja, det är otroligt skönt. Mamma och jag kunde åka på loppisrunda i min bil utan AC (behövde lastutrymmet om vi skulle möbel till mitt kök) utan att lida det minsta. Det var skönt att se mamma så mycket piggareLyx!! Så vill jag oxå ha! Är just nu grön av avund