Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har insett med åldern hur svårt jag har för kommunikation överlagDet är inte enkelt.
Inte ens att skillja på hur man pratar och hur man skriver. Man bildar sig en uppfattning om en person utifrån det skrivna och sås tämmer det ite alls när man träffas IRL
Kommunikation är väldgt svårt.
Är du mest orolig att katten ska överföra smitta till dig? Katter blir sällan själva sjuka, är mer vi, hästar o hundar som ligger pyrt till. Myggor brukar jag plågas av men i år har jag knappt haft ett enda myggbett så här verkar det stämma
Sällsynt att katter blir sjuka av fästingar så försök att inte oroa dig för det, större risk att du får nått genom henne. Men ja klokt, de kan ju fan sätta sig överallt verkligen om det vill sig såFörst och främst att Megara ska bli sjuk. Sedan att det är det att det så äckligt med fästingar och att jag ska bli sjuk. Och att om den sätter sig på ryggen inte kan nå den.
Man behöver sådana dagar med iblandInte gjort ett skit idag (förutom ta hand om djuren såklart). Blä, ren lathet.
Viktigare än vad många tror faktiskt.Man behöver sådana dagar med ibland![]()

Jag skulle börja med GT så man inte missar den.Semester
Tredje veckan
Trädgårdspyssel
Snickarboden
GT
Inte nödvändigtvis i den ordningen