Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundpromenad
IMG_9630.webp

Fy f vilken pärs det var i går kväll och natt.
Konstigt hur det kan bli så.
Tog Ipren och smörjde med voltaren när jag vaknade. Kände bara en antydan.
Varit ute och joggat och var inte besvärad. Nu har jag smörjt med radital. Problemet är bara att det är så starkt så lukten stör ögonen.
Tittar på svenskarna i Volleyboll och dricker en kopp kaffe till.

På väg till jobbet för ett extrapass. Första gången på drygt 1,5år som bussen var mer än ett par minuter sen :cautious:, men jag borde hinna precis. Nyttjade en del av tiden på bussen nu för att maila hyresvärden. Har en god dricka och det är sol.

Jag som hoppades på sovmorgon efter att jag hållit mig vaken till sent inatt, hade inte räknat med att någon hade bråttom ut, så när jag ändå var tvungen klä på mig så åkte vi till stallet och lekte lite. Jag har slarvat bort en leksak så åkte till Biltema och köpte en ny, det skiljer 40 kr för samma sak jämfört med Arken Zoo, så jag köpte två.

Handlat lite till jobbet och så jag har något att äta hemma innan, blir två nätter så nu är vi hemma och vilar lite. Blir inget bad ikväll men jag ska ta badkläderna med mig och sticka dit när jag slutar 06 i morgon bitti istället och så tar vi svängen förbi stallet på vägen hem, leka och sen får jag förhoppningsvis sova resten av dagen.

Såg förresten klart en miniserie nyss, The English på Prime. Riktigt bra western om en kvinna som kommer till USA för att söka hämnd och träffar där en Pawnee som hjälper och räddar henne, innan ödet för alltid skiljer dem åt. :up:

Jag som hoppades på sovmorgon efter att jag hållit mig vaken till sent inatt, hade inte räknat med att någon hade bråttom ut, så när jag ändå var tvungen klä på mig så åkte vi till stallet och lekte lite. Jag har slarvat bort en leksak så åkte till Biltema och köpte en ny, det skiljer 40 kr för samma sak jämfört med Arken Zoo, så jag köpte två.

Handlat lite till jobbet och så jag har något att äta hemma innan, blir två nätter så nu är vi hemma och vilar lite. Blir inget bad ikväll men jag ska ta badkläderna med mig och sticka dit när jag slutar 06 i morgon bitti istället och så tar vi svängen förbi stallet på vägen hem, leka och sen får jag förhoppningsvis sova resten av dagen.

Såg förresten klart en miniserie nyss, The English på Prime. Riktigt bra western om en kvinna som kommer till USA för att söka hämnd och träffar där en Pawnee som hjälper och räddar henne, innan ödet för alltid skiljer dem åt. :up:

Inte för att vara gnällig men kan vi skippa spoilers när det gäller filmer/serier? Det är svårt att undvika när det ligger i en sådan här tråd. Om en känner att en måste skriva det så lägg det som en spoiler.

Det fortsätter att komma skur på skur :cautious:. Verkar som att klart.se har mest rätt idag - tyvärr. Lite rastlöst har jag städat diverse ställen. Skulle kanske ge mig i kast med sekretären. DÄR är det en himla röra och säkerligen MASSOR som bara kunde slängas... 🤪

Blir lite irriterad och ledsen.
Svärmor var här i ungefär två timmar, sen ville de åka till grannkommunen och äta på värdshuset. Det är på vägen hem för dem, så vi åkte varsin bil. De umgicks med oss i typ två och en halv timme..
Då har de åkt 2 h enkel väg för att komma hem till oss.

Jag vet inte, det känns liksom lite ovärt på nåt sätt..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund