Köp en sån här - guld värd@bettysmatte Jag underskattade tiden en aning, rensade en omgång blåbär till nu och det är ganska drygt arbete trots att jag inte är så noga utan bara tar det värsta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp en sån här - guld värd@bettysmatte Jag underskattade tiden en aning, rensade en omgång blåbär till nu och det är ganska drygt arbete trots att jag inte är så noga utan bara tar det värsta.
Visst är det underbart. Jag har plockat flera gånger redan, och det finns massorÄntligen har kantarellerna kommit! Vi plockade bara det vi behövde för kvällens middag. Lämnade massor kvar.
Visa bifogad fil 172048
Ja här har det funnits länge. Är dock inget fan direkt.Visst är det underbart. Jag har plockat flera gånger redan, och det finns massor.
Jag som hoppades på sovmorgon efter att jag hållit mig vaken till sent inatt, hade inte räknat med att någon hade bråttom ut, så när jag ändå var tvungen klä på mig så åkte vi till stallet och lekte lite. Jag har slarvat bort en leksak så åkte till Biltema och köpte en ny, det skiljer 40 kr för samma sak jämfört med Arken Zoo, så jag köpte två.
Handlat lite till jobbet och så jag har något att äta hemma innan, blir två nätter så nu är vi hemma och vilar lite. Blir inget bad ikväll men jag ska ta badkläderna med mig och sticka dit när jag slutar 06 i morgon bitti istället och så tar vi svängen förbi stallet på vägen hem, leka och sen får jag förhoppningsvis sova resten av dagen.
Såg förresten klart en miniserie nyss, The English på Prime. Riktigt bra western om en kvinna som kommer till USA för att söka hämnd och träffar där en Pawnee som hjälper och räddar henne, innan ödet för alltid skiljer dem åt.![]()
Visst är det underbart. Jag har plockat flera gånger redan, och det finns massor.
@bettysmatte Jag underskattade tiden en aning, rensade en omgång blåbär till nu och det är ganska drygt arbete trots att jag inte är så noga utan bara tar det värsta.
Köp en sån här - guld värd![]()
Nu var det i korta dra vad den handlar om, inte vad som hände.Inte för att vara gnällig men kan vi skippa spoilers när det gäller filmer/serier? Det är svårt att undvika när det ligger i en sådan här tråd. Om en känner att en måste skriva det så lägg det som en spoiler.
Nu var det i korta dra vad den handlar om, inte vad som hände.![]()