Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade tidigt blir en spännande dag.
Jobba jobba jobba.
Tacksam att man har ett jobb att gå till!
Ikväll tvätta och sortera strumpor.
Lyckats få ner långtidssockret genom att skärpa till mig och tacka nej till alla bakverk som bjuds på.
Önskar alla här på Bukefalos en härlig dag 😍

Vi har ingen. Ser inget behov av det heller, vi har ju en ugn. Kan tänka mig att det är smidigt typ i en husvagn dock, eftersom det bara är en mini-varmluftsugn.

Mina föräldrar köpte en just för att ha i husbilen, men sedan några de att den var så smidig att de anhöriga den inne i huset också. 😅

Jag ser dock inget behov alls av en hemma hos mig.

Jag har ingen airfryer heller.
Inte jag heller, trivs så bra med min gamla ugn som tar en kvart på sig att bli varm :rofl:

För att fortsätta micro-diskussionen så är min micro från 2003-04 någon gång och har allt man behöver! Ett vred för tid, och ett vred för effekt (körs endast på full, alltid!). Bävar den dagen jag behöver köpa en ny, vill inte ha annat än de funktioner jag har idag, haha!

Annars sitter jag på soffan och försöker peppa igång för vad som skulle kunna bli en riktigt dålig arbetsdag. Många tunga möten med män(iskor) som jag inte drar jämt med.

De ska byta från Windows 10 till 11 på jobbdatorn snart
Ska bli spännande att se hur det funkar
Sist jag var med om sådant byte hade vi en it tekniker på plats för att fixa allt krångel som blev

För att fortsätta micro-diskussionen så är min micro från 2003-04 någon gång och har allt man behöver! Ett vred för tid, och ett vred för effekt (körs endast på full, alltid!). Bävar den dagen jag behöver köpa en ny, vill inte ha annat än de funktioner jag har idag, haha!

Annars sitter jag på soffan och försöker peppa igång för vad som skulle kunna bli en riktigt dålig arbetsdag. Många tunga möten med män(iskor) som jag inte drar jämt med.
Samma här. Min är köpt på ÖB 2004 för runt 300:- Den är toppen.

Morgonnöje

IMG_9114.webp

Somnade faktiskt tidigt igår, men natten blev sedan till stor del sömnlös pga nervsmärtorna i händerna. Så sinnessjukt ont och absolut ingenting lindrar. 😔
Fortsätter det såhär så lär läkaren få sin vilja igenom med sjukskrivning, för varken smärtan eller sömnbristen är hållbar.

I övrigt lillfredag idag, och börjar dagen med mina nior. ❤️

Jag har typ den första airfryer som kom ut på marknaden, den står verkligen bara och samlar damm.
Föräldrarna köpte en, använde den två gånger och gav bort den. :D Å andra sidan har jag flera kunder som svär vid sina, de har barn och gillar att kunna slänga in potatisen och vad de nu äter samtidigt och ha det färdigt tillsammans.

Köpte min på Jula för 9 år sen, det var den billigaste som jag hittade då. Fungerar felfritt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka