Jag har ingen airfryer heller.Med att ha airfryer alltså! Nu har vi ju plötsligt den funktionen i mikron, vilket är helt nytt för mig med däremot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen airfryer heller.Med att ha airfryer alltså! Nu har vi ju plötsligt den funktionen i mikron, vilket är helt nytt för mig med däremot!

Vi har ingen. Ser inget behov av det heller, vi har ju en ugn. Kan tänka mig att det är smidigt typ i en husvagn dock, eftersom det bara är en mini-varmluftsugn.
Mina föräldrar köpte en just för att ha i husbilen, men sedan några de att den var så smidig att de anhöriga den inne i huset också.
Jag ser dock inget behov alls av en hemma hos mig.
Inte jag heller, trivs så bra med min gamla ugn som tar en kvart på sig att bli varmJag har ingen airfryer heller.
Herregud vad det blev ett oläsligt inlägg!Mina föräldrar köpte en just för att ha i husbilen, men sedan några de att den var så smidig att de anhöriga den inne i huset också.
Jag ser dock inget behov alls av en hemma hos mig.
Samma här. Min är köpt på ÖB 2004 för runt 300:- Den är toppen.För att fortsätta micro-diskussionen så är min micro från 2003-04 någon gång och har allt man behöver! Ett vred för tid, och ett vred för effekt (körs endast på full, alltid!). Bävar den dagen jag behöver köpa en ny, vill inte ha annat än de funktioner jag har idag, haha!
Annars sitter jag på soffan och försöker peppa igång för vad som skulle kunna bli en riktigt dålig arbetsdag. Många tunga möten med män(iskor) som jag inte drar jämt med.
Diska?Det finns inga rena kaffekoppar vid automaten på jobbet. Hur ska jag klara mig utan kaffe? Mycket illa det här.
Var då? På toaletten utan diskborste och diskmedel?Diska?
Men hur diskar de muggarna annars?Var då? På toaletten utan diskborste och diskmedel?
Föräldrarna köpte en, använde den två gånger och gav bort den.Jag har typ den första airfryer som kom ut på marknaden, den står verkligen bara och samlar damm.
Köpte min på Jula för 9 år sen, det var den billigaste som jag hittade då. Fungerar felfritt.För att fortsätta micro-diskussionen så är min micro från 2003-04 någon gång och har allt man behöver! Ett vred för tid, och ett vred för effekt (körs endast på full, alltid!). Bävar den dagen jag behöver köpa en ny, vill inte ha annat än de funktioner jag har idag, haha!
Annars sitter jag på soffan och försöker peppa igång för vad som skulle kunna bli en riktigt dålig arbetsdag. Många tunga möten med män(iskor) som jag inte drar jämt med.