Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att fortsätta micro-diskussionen så är min micro från 2003-04 någon gång och har allt man behöver! Ett vred för tid, och ett vred för effekt (körs endast på full, alltid!). Bävar den dagen jag behöver köpa en ny, vill inte ha annat än de funktioner jag har idag, haha!

Annars sitter jag på soffan och försöker peppa igång för vad som skulle kunna bli en riktigt dålig arbetsdag. Många tunga möten med män(iskor) som jag inte drar jämt med.

ICA har sådana, jag håller utkik för min mikro sjunger på sista versen och jag behöver inte elva miljarder funktioner på den...

Föräldrarna köpte en, använde den två gånger och gav bort den. :D Å andra sidan har jag flera kunder som svär vid sina, de har barn och gillar att kunna slänga in potatisen och vad de nu äter samtidigt och ha det färdigt tillsammans.
1762845818551.webp

Jag har denna modell och den snurrar runt innehållet så är det för mjukt blir det en klump :rofl:

Ligger i sängen, ohyyyggligt svårt att komma upp idag. Men är hungrig så te och mackor är ju lockande :d

Ridning x2 ikväll, hoppas min onda höger sida på ryggen går med på det 😬

Sovit gott, matat alla djur, tränat, sagt hejdå till ungar, ätit frukost och nu är det jobb sen en halvtimme tillbaka. Grått ute idag också. Tänder lite ljus på kontoret för att få lite myskänsla när det är så trist ute 😅

För att fortsätta micro-diskussionen så är min micro från 2003-04 någon gång och har allt man behöver! Ett vred för tid, och ett vred för effekt (körs endast på full, alltid!). Bävar den dagen jag behöver köpa en ny, vill inte ha annat än de funktioner jag har idag, haha!

Annars sitter jag på soffan och försöker peppa igång för vad som skulle kunna bli en riktigt dålig arbetsdag. Många tunga möten med män(iskor) som jag inte drar jämt med.
Vi köpte en sån för någon månad sedan. Men vi använder tining också.

Fördelen med airfryer mot ugn är att ugnen tar en stund att bli varm på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka