Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att fortsätta micro-diskussionen så är min micro från 2003-04 någon gång och har allt man behöver! Ett vred för tid, och ett vred för effekt (körs endast på full, alltid!). Bävar den dagen jag behöver köpa en ny, vill inte ha annat än de funktioner jag har idag, haha!
Annars sitter jag på soffan och försöker peppa igång för vad som skulle kunna bli en riktigt dålig arbetsdag. Många tunga möten med män(iskor) som jag inte drar jämt med.
Jag är för övrigt mest hardcore av alla för jag har ingen micro!
Inte jag hellerJag är för övrigt mest hardcore av alla för jag har ingen micro!
Föräldrarna köpte en, använde den två gånger och gav bort den.Å andra sidan har jag flera kunder som svär vid sina, de har barn och gillar att kunna slänga in potatisen och vad de nu äter samtidigt och ha det färdigt tillsammans.
Jag är för övrigt mest hardcore av alla för jag har ingen micro!
Tänkte precis skriva detsamma![]()
Och min lägenhet har en inbyggd microInte jag hellerOch ingen diskmaskin.
Vi köpte en sån för någon månad sedan. Men vi använder tining också.För att fortsätta micro-diskussionen så är min micro från 2003-04 någon gång och har allt man behöver! Ett vred för tid, och ett vred för effekt (körs endast på full, alltid!). Bävar den dagen jag behöver köpa en ny, vill inte ha annat än de funktioner jag har idag, haha!
Annars sitter jag på soffan och försöker peppa igång för vad som skulle kunna bli en riktigt dålig arbetsdag. Många tunga möten med män(iskor) som jag inte drar jämt med.
Och min lägenhet har en inbyggd microoch jag har diskmaskin
Bor själv men tycker att disken förökar sigJag har diskmaskin för första gången sedan ett år eller två, så skönt! När jag bodde själv var jag expert på att minimera disken så då kändes det ok att handdiska, men maken tänker inte likadant![]()
Wow!!Och min lägenhet har en inbyggd microoch jag har diskmaskin
Nä inte jag heller. Jag har aldrig kollat på Netflix heller.... och ingen TV!![]()