Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken jäkla stjärna som körde lastbilen med grus! Han backade helt utan hjälp in bilens släp på snedden, pga byggnader som var i vägen, genom vår ganska trånga haggrind. Trodde han skulle dumpa allt utanför hagen. Det var MAX 5 cm på varje sida till grindstolparna. 👏
Jämför med Schenker som kör in i träd när de har metrar till godo liksom.. 🙄

Får sprida ut mer imorgon. Nu är jag helt död och måste sova.
Glad gubbe som rullat typ 10 ggr. Tänk vad glad man blir när de är nöjda! ❤️
IMG_0962.webp

Ska på välbehövlig massage idag och så fick jag reda på att vårt bibliotek äntligen tecknat avtal med Libby. Det tog bara 10 månader från det att dom stängde ned Biblio. Så skönt att kunna höra på ljudböcker igen.

Helskotta idag har jag gjort skäl för lönen om man säger så + at5t jag kastat mig fram och tillbaks till SkaS men nu 16:01 är det jag som "stämplar" ut5 helt och drar till stallet för att fixa färdigt hos blötdjuren. Gammeltanten har starka åsikter o0m att vara ute i regnet hela dagen :D

Sen ska jag hem och äta frukost för mjag lkom på att jag bara druckit idag + tuggat tuggummi men 'r man inte är diabetikern längre så går det att göra så nån gång :rofl:

Har 4 matlådor (goda) i kylskåpet + att jag är själv hemma ikväll så god matlåda sen ostbollar och nån slags skräckfilm. Yes ! Ingen matlagning bar aslappa

Fy jäsiken vad lat jag är ibland

Fick erbjudande om att komma på visning av en lägenhet, ett förstahandskontrakt. Betydligt större än jag bor nu, faktiskt större än hur jag bodde med ex-sambon också, och med liten inhägnad uteplats. Ska bli intressant att titta på den, även om hyresvärden använder sig av kötider för att välja hyresgäster och jag troligen ligger för dåligt till för att ha någon riktig chans. Men fan, att byta 25kvm mot 65kvm vore något :p

Grejat med silver ett par timmar innan huvudet sa upp sig. Väldigt seg idag, antar att regnet bidrar.
Ja gud ja så deppigt typ. Nä men man blir ju inte piggare lixom av detta. Här ska det snart bli kallare och kaaaanske bli lite snö ist. och sol så småningom, kommer göra mycket känner jag! Halva av mig längtar efter det vädret och halva av mig inte då pållan min inte är vinterskodd än och får problem kraken, blir typ livrädd att hon ska vricka sönder sig av ev styltor- herregud all stress OM saker som KANSKE kan ske tär som fan.

Ja gud ja så deppigt typ. Nä men man blir ju inte piggare lixom av detta. Här ska det snart bli kallare och kaaaanske bli lite snö ist. och sol så småningom, kommer göra mycket känner jag! Halva av mig längtar efter det vädret och halva av mig inte då pållan min inte är vinterskodd än och får problem kraken, blir typ livrädd att hon ska vricka sönder sig av ev styltor- herregud all stress OM saker som KANSKE kan ske tär som fan.

Har du funderat på att inte alltid gå till värsta-tänkbara-scenariot? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka