Satan i gatan den här dagen har gått i ett!
Ska snartiväg till sjukhuset igen men fult ös medvetslös här först
Ska snartiväg till sjukhuset igen men fult ös medvetslös här först
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det öser verkligen ner idag.Grejat med silver ett par timmar innan huvudet sa upp sig. Väldigt seg idag, antar att regnet bidrar.
Sånt där förstår jag verkligen inte... Tvinga folk att sitta kvar om det uppenbart inte finns något att göra.Fick 45 min godkänd "rast" tills jag slutar pga arbetsbristSkönt att kunna sitta i fikarummet med telefonen istället för att sitta och glo ute i produktion som jag brukar göra.
Ja, riktigt trist!Det öser verkligen ner idag.
Ja gud ja så deppigt typ. Nä men man blir ju inte piggare lixom av detta. Här ska det snart bli kallare och kaaaanske bli lite snö ist. och sol så småningom, kommer göra mycket känner jag! Halva av mig längtar efter det vädret och halva av mig inte då pållan min inte är vinterskodd än och får problem kraken, blir typ livrädd att hon ska vricka sönder sig av ev styltor- herregud all stress OM saker som KANSKE kan ske tär som fan.Grejat med silver ett par timmar innan huvudet sa upp sig. Väldigt seg idag, antar att regnet bidrar.
"Helt enkelt". Nästa gång någon säger "helt enkelt" i ett möte kommer jag att ruttna. Nästan alla mina kolleger avslutar meningarna med "helt enkelt". Och jag har ledsnat, helt enkelt.
![]()
Ja gud ja så deppigt typ. Nä men man blir ju inte piggare lixom av detta. Här ska det snart bli kallare och kaaaanske bli lite snö ist. och sol så småningom, kommer göra mycket känner jag! Halva av mig längtar efter det vädret och halva av mig inte då pållan min inte är vinterskodd än och får problem kraken, blir typ livrädd att hon ska vricka sönder sig av ev styltor- herregud all stress OM saker som KANSKE kan ske tär som fan.