Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, snart dags att åka till jobbet och ikväll till Sthlm. Måste fundera på vad jag behöver ha med mig, mer än hundmat då. Det blir ju i princip bara dit och vända, så speciellt mycket lär inte behövas. Tänker dock att icke-jobbkläder är en bra grej. Behöver också komma ihåg att kolla med hyresvärden vart vi kan göra av min nuvarande säng i stugan som stod här redan när jag flyttade in.

• Gilla
Reactions: Sel
Har också för mig att Kim har tid för vaccination idag, jag måste ringa och kolla för säkerhets skull. Det är idag eller imorgon och jag kan inte för mitt liv minnas vilket.

Det var nog mest medkänsla för din dagvillhet. Fanns ingen bättre emoji :D

/tanten, din syster i förvirringen
Den medkänslan kan jag ta. :D Sedan är det förstås lite synd om Kim, men det går över. Tacksamt är dock att jag är granne med veterinärkliniken så det kräver liksom ingen större planering eller omplanering. Jag kan till och med gå dit och fråga faktiskt, det går nog fortare än att ringa. 😅

De första två timmarna på jobbet har gått snabbt. Började dagen i morse med kaffe, mata alla djur och träna. Nu ska jag hämta kaffe och prata lite med yngsta dottern som jag hört är vaken och sitter nere vid tvn :)

Den medkänslan kan jag ta. :D Sedan är det förstås lite synd om Kim, men det går över. Tacksamt är dock att jag är granne med veterinärkliniken så det kräver liksom ingen större planering eller omplanering. Jag kan till och med gå dit och fråga faktiskt, det går nog fortare än att ringa. 😅
Vaccination :o helskotta, tror ja glömt lilleman

Jag åt frukost vid 7, lämnade barn vid 8, kom hem och åt kvarg vid 9, nu är kl 10 och jag är fortfarande hungrig O_o Jag måste helt klart göra bättre frukost

• Gilla
Reactions: Sel
Seg och trött i dag.
Iskallt inne på receptionen, måste försöka hitta någon form av element. Inser att det inte finns någon värme alls här inne...

I eftermiddag blir det, om inget dumt händer med foten, gym :) Kanske kan lite lätt träning få bort det onda i vaderna.

Blir kylskåpsrenssoppa till lunch idag. Dvs soppa på det jag hittar i kylskåpet. Lagom invecklat.

Försöker få ihop mina listor på jobbet. Antalet stämmer inte, det är två för mycket i ena listan och jag hittar inte vilka två det är. De har dessutom olika namn i de båda listorna så jag kan inte samköra dem på ett smidigt sätt.
Men jag löser det, såklart. Om inte annat dyker de upp tids nog.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39
  • Vad gör vi? Del CCXXXVII

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka