Nu har jag varit på promenad med ponnyn och känner mig mycket lugnare. Hästar gör mig verkligen gott. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar vara rätt mycket som skiljer mellan länderna.Fast kan ju vara skillnad på här och i uk med.
Jobbat med pauser för att jaga flugor...
Såhär mycket flugor vart det inte somras så varför vaknar de till liv nu?
Sprejar, dammsuger... dammsuger och dammsuger sen sprejar vi igen
Vi har också massor av flugor inne nu! Blä!
Äter broccolisoppa a la Susannes Skafferi och varma ostmackor a la Tareq Taylor. Båda delar lite modifierade efter mitt tycke och smak!
Jag med, såna där små jäklar som bor i vasken. Hade inga i somras fast det var så varmt men nu har de börjat leta sig in och har orgie i mitt kök.![]()
Köpte halloween godis, på, ja, extraprisNär får man äta godis? Jo, jag vet @tanten
köpte naturligtvis en rejält påse men eftersom det är mestadels choklad så kan jag spara dem till jul. Tog en liten tvix och nu vill jag inte ha mer utan mår illa. Jag vill ju inte slänga, absolut inte! Men icke-chokladen kommer hinna bli dålig. Får se om det kommer några bus eller godis, får göra en rejäl påse till dem.
Ärligt nyfiken fråga. Du är diabetiker. Du vet att folk blir upprörda. Vad är ditt syfte med inlägget? Ska man gratulera till godis eller säga ajabaja?