Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
De luktar helt fantastiskt och det ska bli kul att prova dem framöver. 😍🙌🏻
4A1423BA-9B5D-490F-9935-4182AAC96194.webp

Hemma, det gör fortfarande rejält ont när jag rör armen/axeln och försöker lyfta den, men annars är den helt ok. Får se hur det känns imorgon. Handlade, gott om folk och skymning kommer snart nu eftersom det är vintertid. Har redan satt på skrivbordslampan och kattens värmedyna.

Hon kom och möte mig i dörren och tyckte att nu är det middag, hon får klockan fem, och har inte riktigt förstått vintertid ännu.

Ka

Första dagen med tillsyn sen jag blev dålig, och det funkade rätt bra ute. Sen hem äta lunch och sova lite och sen tillbaka och äta tårta. En kollega som jag tycker jättemycket om har fyllt 50, så ville inte missa hans firande.

Snart ska jag till tandläkaren. Nervös :( Inte varit det förut, men förra ordinarie besöket slutade i att en visdomstand behövde dras ut. Håller tummarna att det blir mindre sånt denna gången 🤞

Köpte halloween godis, på, ja, extrapris 🙈 När får man äta godis? Jo, jag vet @tanten :o köpte naturligtvis en rejält påse men eftersom det är mestadels choklad så kan jag spara dem till jul. Tog en liten tvix och nu vill jag inte ha mer utan mår illa. Jag vill ju inte slänga, absolut inte! Men icke-chokladen kommer hinna bli dålig. Får se om det kommer några bus eller godis, får göra en rejäl påse till dem.

Köpte halloween godis, på, ja, extrapris 🙈 När får man äta godis? Jo, jag vet @tanten :o köpte naturligtvis en rejält påse men eftersom det är mestadels choklad så kan jag spara dem till jul. Tog en liten tvix och nu vill jag inte ha mer utan mår illa. Jag vill ju inte slänga, absolut inte! Men icke-chokladen kommer hinna bli dålig. Får se om det kommer några bus eller godis, får göra en rejäl påse till dem.

Ärligt nyfiken fråga. Du är diabetiker. Du vet att folk blir upprörda. Vad är ditt syfte med inlägget? Ska man gratulera till godis eller säga ajabaja?

Ärligt nyfiken fråga. Du är diabetiker. Du vet att folk blir upprörda. Vad är ditt syfte med inlägget? Ska man gratulera till godis eller säga ajabaja?

Det beror på intentionen bakom. Bryr man sig, eller är det bara pekpinnar. Skulle jag ha gjort det? Absolut inte! Det är därför jag skrev här, eftersom jag är ärlig. Ett exempel, bra ide med bus eller godis, kämpa på. Vad bra med viktnedgången, pepp att det blir en morot för att inte äta godis. Att vara positiv inte negativ.

Fästmannen har fått dille på att vi ska kunna dansa? Så han har börjat träna massor så att han orkar göra olika danslyft och letar privatlektioner för dans. Väldigt gulligt, är dock lite orolig för att jag kommer vara värdelös på att dansa på grund av min kassa koordination. 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Att bryta mig loss
  • Vad är en rimlig hyra/boendekostnad?
  • Valvaka!

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka