Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det borde redan kickat inVäntar på att mitt citodon ska kicka in så jag kan gå och lägga mig och sova. Tänker att jag kanske trots allt ska gå för det gör fortfarande rejält ont. Särskilt om jag trycker lite eller armen kommer i vissa positioner.
Det borde redan kickat in
Hoppas du ser fram emot röntgen för det låter som du kanske skadat den ordentligt ev tom avIaf har jag blivit lite lullig, men ja, axeln gör nästan inte ont alls i vissa ställningar men det är när jag ska röra den, hålla upp den eller belasta den som det gör ont. Ser inte fram emot att ta av mig min college tröja.
Hoppas du ser fram emot röntgen för det låter som du kanske skadat den ordentligt ev tom av
Inte nog, du SKA boka en tid.Jag tror fortfarande att det bara är en rejäl smäll i mjukdelarna. Men bokar nog en akuttid till VC imorgon. Måste ringa klockan åtta så jag kan få en tid. Så onödigt allt det här. Kan jag inte bara stå på benen?![]()
Inte nog, du SKA boka en tid.
Du har inte funderat på en rollator eller vit käpp för att minska på antalet olyckor?
FEL! Du vet inte vad du pratar om, om du inte haft pinne och det har du väl inte?! Pinne är trots att den inte används så, ändå till viss del lite stabiliserande och ger stöd. Så tyst med dig och ta emot en. Du får dessutom gratis hjälp av människor runt dig som lättare tar avstånd osv och inte är så påträngande. Det blir dessutom lättare för dig att INTE snubbla då pinnen känner efter INNAN på kanter och sådant så att du vet att de är där, sådant du i alla fall tidigare skrivit att du snubblat över.Jag går hos Stockholms syncentral som mumlat något om käpp. Men synen som så är inte problemet. För att vara ärlig så skulle pinne stjälpa mer än hjälpa. Jag ser, men x 4.
Men bläää vad hela soppan med din make ställer till det för dig. Hoppas att det lägger sig lite för dig snart.Sitter här med hjärtklappning och illamående. Blir hemma från jobbet en dag till.
Jaa, det börjar nog landa lite nu tror jag. Nu börjar jag bli arg också, ovanpå allt annat.Men bläää vad hela soppan med din make ställer till det för dig. Hoppas att det lägger sig lite för dig snart.![]()
Arg är bra, det betyder att du börja lägga ansvaret där det hör hemma på honom.Jaa, det börjar nog landa lite nu tror jag. Nu börjar jag bli arg också, ovanpå allt annat.