Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är hemskt! Har du kollat på Carlqvist i Tingsryd?Usch, jag tycker verkligen att det här med att åka och titta på bil är hemskt. Det är en Kamux-handlare som jag ska besöka, men omdömena spretar ju verkligen åt alla håll angående kedjan som helhet...![]()
Det svåra är ju att man behöver handla ifrån den handlare som har bilar som man vill ha.Det är hemskt! Har du kollat på Carlqvist i Tingsryd?
Kamux har jag bara dåliga erfarenheter från, likaså Riddermark. Bilbranschen är hemsk o vandra i. Jag är ju där nu också.
Imponerad!Jag har köpt bil! Det blev lite dyrare än jag hade tänkt, men från en Toyota-handlare och med endast 6800 mil. Så det känns ändå som ett väldigt bra köp
! Bilen ser i prinicip helt ny ut. De ska sätta på dragkrok så jag får vänta med att hämta bilen till den 18 november så under tiden får jag puttra runt i lilla gamla lånebilen...
![]()
Ja, det kändes lite tursamt att en sådan som jag vill ha dök upp hos en Toyota-handlare i närheten. Men jag antar att jag missat den pga att jag sökt med 25000 kr lägre maxgräns förut. Men de har nog inte haft den inne jättelänge. Den är besiktigad av dem den 20 oktober, så det behöver jag inte heller fixa med på länge!Imponerad!