Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blåser här också och jag har snabbpyntat trädgården, hoppas att allt sitter kvar imorgon!

Färdigstädat för idag i alla fall och jag fick gå på hundpromenad igen! <3 Lagom glad whippet i snålblåsten men det fick vackert gå ändå! Påminner mig dock om att det nog inte är en hund för mig, särskilt inte i det här landet. :D

Senast ändrad:
Det här känns mer och mer onödigt. Sitter fortfarande och väntar. Tydligen är jag blå så det är kanske bara mjukdelar. Ska förhoppningsvis sedan in på röntgen för att sedan sitta tre timmar till. Orkar inte, vill hem. Megara kommer sura att hon inte fått mat stackaren.

Det här känns mer och mer onödigt. Sitter fortfarande och väntar. Tydligen är jag blå så det är kanske bara mjukdelar. Ska förhoppningsvis sedan in på röntgen för att sedan sitta tre timmar till. Orkar inte, vill hem. Megara kommer sura att hon inte fått mat stackaren.
Nu stannar du där o får det gjort och katten dör inte av att få mat senare. Men du borde äta något om du inte redan gjort det.

Vilket jäkla regnande! Nog för det behövs men minst 20 mm konstant i ett helt dygn är ju rätt....Ihärdigt. Visserligen strider det inte riktigt än mot djurskyddslagen att ha häst eller andra djur kvar på bete men det känns gott i mattehjärtat och magen att ge hästapållarna lunch när de väntar vid grinden och varje kväll erbjuda en torr box 🥰.

Sett bonde söker fru och ätit middag med älsklingen innan jobbdags :).

Sambon: "var är toapapperet?!"
" I städskåpet"
"Nej det är det inte!'
"Jag är 100% säker. Letar du som en man nu igen?"
"Det är inte här!"

Går upp, öppnar skjutdörr nummer två. Där är toapapperet!
Varför är män såhär? 😂

Hans 12-årige son har fattat det dock.
"Du måste hjälpa mig leta, jag hittar det inte för att jag är en man!"
Ja, han har ärvt förmågan att leta efter sin far 🤷🏻😂

Jag har fått hit min säng!!! :banana: :banana: :banana:
Fick även hit några av mina akvarium, och en matta! Nu känns min stuga verkligen som hemma, på riktigt.
1000090244.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXVI
  • Barnböcker (utbruten från Vad gör vi? Kids edition del 5)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka