Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många djur har du? Alltså på ett ungefär?Nu har jag beställt min skorpion och två små spindlar (för att varför inte när jag ändå betalar för frakten?![]()
). De kommer på Onsdag!
Inte så jättemånga egentligen! Jag har bara ett akvarium kvar (hade tre), två ormar, en katt och ungefär trettio spindlar.Hur många djur har du? Alltså på ett ungefär?![]()
Jaha, 33+ djur inomhus är inte så många ändå.Inte så jättemånga egentligen! Jag har bara ett akvarium kvar (hade tre), två ormar, en katt och ungefär trettio spindlar.
Det är ju lite det man får ta hänsyn till. Nipper (min gamla majsorm) har ett två meter långt terrarium i sovrummet. Min största spindel har ett 60L akvarium, men de allra flesta trivs helt okej i tre - tjugo liter när de är fullvuxna, och de flesta är inte det än. Det är liksom görbart.Jaha, 33+ djur inomhus är inte så många ändå.
Jag har ju bara Räv, men hans bur tar å andra sidan upp 2 meter av vardagsrummet.![]()
Kan vi få en bild på underverketTimmys nya flickvän följde med oss hem idag. Katterna ligger bakom elementet i badrummet i protest.![]()
Kommer i morgon, vi har lagt oss och jag har till och med sovit en stund. Hade svårt att fatta hur lite klockan var när jag kollade nyss. Kom iofs ner inatt kl 02 så är mer rubbad än vanligt.Kan vi få en bild på underverket![]()
Jag föreslår Brie, åt just lite och det var väldigt gottJag är hungrig. Vet jag vad jag vill äta? Nej.
Måste nog ändå snart bestämma mig![]()
Jag föreslår Brie, åt just lite och det var väldigt gott![]()
Logga in på din bank och gå efter steg med flytta över bankid till ny telefon (enhet).Jag försökte ordna bank-id på nya telefonen med mitt pass. Det gick inte. Jag fick besked på att jag fick ordna med befintligt bank-id, vilket ju är på gamla telefonen, eller med bankdosa, och den vet jag inte hur fungerar eller gå till banken. Jahapp. hur fasen funkar bankdosen? Den ska man visst ta bild med?!
Logga in på din bank och gå efter steg med flytta över bankid till ny telefon (enhet).
Och yes behöver ha uppe gamle telefonen till det.
Ja jo ,jag har visst nordeabanken också, den hade jag glömt i all hastSå här kommer du igång
- Ta fram mobiltelefonen som du vill ha BankID på.
- Säkerställ att du har BankID säkerhetsapp och Nordea-appen installerade och uppdaterade.
- Ska du skaffa BankID på en ny mobil? Ta inte bort ditt nuvarande BankID innan du har aktiverat det nya på din nya mobil.
- Logga in i Nordea-appen. Klicka på Profil, gå till Hantera BankID och följ stegen.
Iaf gällande Nordea